Uitgerekend juni 2019

Vandaag de termijnecho gehad. Ik ben 10 weken en 2 dagen zoals verwacht.
De echo werd zowel uitwendig als inwendig gedaan. Geweldig mooi kindje, wat heel druk in mijn buik aan het bewegen is. Het zwaaide zelfs even! Haha
Alles ziet er goed uit voor nu. Wij laten over 2 weken een echo doen om nog beter te bekijken of alles er goed uitzien. Vandaag of morgen vertellen op mijn werk dat ik zwanger ben en de komende week aan vrienden.
We zijn zo blij!

Wij hebben gisteren de termijnecho gehad. Ik ben 1 dag terug gezet en uitgerekend op 19 juni 2019.
ons kindje lag eerst netjes stil maar begon zich daarna heel erg te bewegen, zo leuk om te zien. Echo was uitwendig!
de vermoeidheid is sinds vorige week woensdag weer helemaal terug en kan noet wachten tot ik meer energie heb. 

Ik heb vanmorgen onze termijnecho gehad. Alles was dik in orde. Het kindje was super actief, trappelen met de beentjes, de navelstreng beetpakken en elke zoveel seconden zette het zich af, rekte zich uit en maakte dan een grote sprong. Door de zwaartekracht zakte het dan weer terug, waarna er weer een sprong werd gemaakt. De verloskundige had het er maar druk mee, want ze kreeg het maar moeilijk opgemeten zo. Ook het luisteren van het hartje duurde daardoor lang, we hoorden steeds een paar slagen en hoepla.... weg was het hij/zij weer. De verloskundige kon er gelukkig wel om lachen, wat een actieveling. Hij is echt aan het showen zei ze ;-) Ik had mezelf kennende ook geen heel rustig kind verwacht...het is dus nu al een spring-in-'t-veld. Al met al hebben we daardoor wel ruim 15 minuten kunnen kijken, echt heel tof. We zijn super blij dat alles in orde is. Vanmiddag bloed prikken voor de nipt. Dat is ook nog wel even spannend. De verloskundige zag geen zorgwekkende dingen m.b.t. de nekplooi (daar heb ik wel even naar gevraagd) dus dat is alvast een opsteker!

Hoi allemaal! SparklingSky, heel veel sterkte in deze periode en een hele dikke knuffel!
Ik ben inmiddels 10 weken en heb morgen mijn eerste echo. Ik weet ook megod niet wat ik er van kan verwachten en ben erg zenuwachtig. Krijg je gelijk foto's van de echo mee? of niet? Ik heb echt geen flauw idee. 
Verder ben ik nog steeds erg misselijk, afgelopen vrijdag naar de huisart geweest om toch maar eens het medicijn te proberen. Echter is mij dit zo slecht gevallen dat ik liever misselijk ben, wat een bijwerkingen had dat zeg! Ik mocht niet eens auto rijden?
Verder is er nog bloedgeprikt en mijn ijzer was wat laag, verder had ik ontiegelijk veel van het HCG hormoon in mijn lijf. Ik ben alleen vergeten te vragen of dat een goed iets is.. Weten jullie dit?

Hoi allemaal! 
Morgen ben ik 13 weken zwanger van mijn eerste kindje en durf nu pas hier wat te schrijven. Afgelopen juli een missed abortion gehad met 8 weken. Maar wij hadden het geluk dat ik na 1 maand al weer zwanger mocht worden. 
Ondertussen al twee keer een hartje mogen zien op de echo’s en maandag hopen we het hartje te mogen horen. Erg spannend! Dit zal ook het moment worden dat wij het van de daken gaan schreeuwen. 
Ik ben uitgerekend op 6 juni.
Liefs ❤️

Dankjewel PlinoLino en Sutjegirl! Erg lief van jullie. 
Ik heb inderdaad ook veel wisselende verhalen gelezen.. Ik wacht het allemaal maar af. Heb nu nog niet zo heel veel verloren. Hoop alleen niet op een curretage maar goed, mocht het zo zijn dan is het niet anders. 

Hallo Allemaal, hoe is het hier?

Ik heb gister mijn eerst echo gehad en alles is goed, we hebben het hartje zien kloppen en zit op dit moment op een roze wolk :)
Over twee weken mogen we weer!  Klachten zijn er helaas nog steeds, nu is mijn uitgerekende datum 25-06-2019 :) ZOu nu 10+3 zijn :)

Haj PlinoLino,
We lopen zo gelijk (naar mijn berekening 26-06-2019 uitgerekend van ons 2/3e kindje) en zou nu 10+2 zwanger zijn. Aankomende maandag onze eerste echo en meteen de termijnecho. Vermoedens naar een tweeling, zal mij zo benieuwen. Gelukkig kan ik volop genieten van me zwangerschap, geen klachten! 
Succes iedereen en fijne zwangerschap!
Groetjes

Terug
Bovenaan