Uitgerekend juni 2019

Haj PlinoLino,
We lopen zo gelijk (naar mijn berekening 26-06-2019 uitgerekend van ons 2/3e kindje) en zou nu 10+2 zwanger zijn. Aankomende maandag onze eerste echo en meteen de termijnecho. Vermoedens naar een tweeling, zal mij zo benieuwen. Gelukkig kan ik volop genieten van me zwangerschap, geen klachten! 
Succes iedereen en fijne zwangerschap!
Groetjes

Ik heb gister de termijn echo gehad. Alles zag er goed uit en precies op de datum uitgekomen die verwacht zou worden, 19 juni :) 
Straks bloedprikken voor de NIPT en dan 2 (lange) weken wachten op de uitslag daarvan.. Ook wel zenuwachtig voor... Ik heb gekozen voor de test zonder nevenbevindingen. 
Wel jammer dat je vanaf nu geen echo's meer hebt tot de 20 weken echo. Duurt nog 9 weken! Tenzij je zelf een pretecho gaat betalen natuurlijk. Tussendoor mogen we nog wel bij de VK komen om het hartje te luisteren...

@Moe Wat toevallig zeg! Wij hebben 11/12 de termijnecho en bloedprikken voor de NIPT. 
Gister trouwens nog een heel stuk op TV gezien dat vrouwen in Nederland relatief weinig echo's krijgen ten opzichte van andere lander in Europa. Ik zou er ook graag meer willen haha!

Wij hebben woensdag pretecho. Dan ben ik 14weken. Ik heb met 10weken al termijn gehad dus vond 10weken wachten op nog een echo erg lang. Ook omdat je de baby nog niet voelt. En het is erg leuk dat bij deze echo mijn moeder mee kan. Zij is 1x mee geweest bij mijn vorige zwangerschap op spoed en daar kregen we te zien dat het kindje was overleden dus ik gunde het haar ook echt om ook een goede echo te zien.

Wij hebben gisteren onze vrienden en overige familie (ouders en zussen wisten het al) gebeld met ons babynieuws. 
Erg grappig want iedereen had het wel van mijn man verwacht dat hij al 'zo ver' zou zijn, maar van mij niet, haha. Waarschijnlijk heb ik te vaak gezegd "nee nog niet".
Wij hebben de zwangerschap ook niet bekend gemaakt op social media. Iedereen waarvan wij vinden dat zij het weten moeten, hebben we gebeld. Voor de rest zal de tamtam z'n werk wel doen ?
Afgelopen woensdag geprikt voor de nipt.. Nu afwachten op telefoontje van de vk #duurtlang

Hier weten enkele vrienden het inmiddels wel en mijn ouders en broers.. 
Contact met mijn schoonouders is sinds vier maand compleet verbroken. 
Donderdag heb ik de twaalf weken echo dus daarna ga ik het mijn werkgever en de rest vertellen. 

Wij hebben het al vrij vroeg verteld aan familie en beste vrienden. Rest gaat allemaal vanzelf wel ;) zijn ons een beetje aan het oriënteren op kinderwagens... Phoe wat een keus!! Iemand tips?? Wandelen veel en ook door het bos, zijn allebei vrij lang dus verwacht dag het "kleintje" ook erg lang word, moet ik daar nog op letten in aanschaf ivm met snel uitgroeien van de bak?? 

Wij zijn ook al beetje gaan oriënteren op kinderwagens. Waren helemaal weg van de joolz geo2 earth.
Vandaag ook de Nuna demi grow gezien. Deze wagen is vrijwel compleet (incl. adapters - ook voor autostoeltje) en ook de mogelijkheid om uit te breiden wanneer er een 2e bij zou komen.
Er is zoveel keuze en mogelijkheden mbt kinderwagen. Wij laten ons iig inlichten bij verschillende winkels en maken dan onze keuze, hoewel deze nu uitgaat naar de nuna.

Terug
Bovenaan