Uitgerekend juni 2019

Gisteren mijn termijnecho gehad,  10+5 28 juni 2019 uitgerekend. 
Mijn vermoedens kwamen uit. Ik had een tweelingzwangerschap maar 1 kindje leeft en andere vruchtzak leeg maar duidelijk tussenschot te zien met oud bloed wat nog vrij gaat komen. Ik heb een dubbel gevoel want ik rekende echt op 2 kinderen. Ik voel mij blij en verdrietig en heeft even tijd nodig omdat te verwerken. 
Helaas was er ook een cyste aanwezig in de baarmoeder grote van 3.5 bij 2 cm. Hier heb ik een week geleden last van gehad, buikpijn enorm en rugpijn in me zenuwen onderin me rug. Ik dacht ik heb verstopte darmen maar cyste de boosdoener. Hopen en bidden dat hij weggaat anders na zwangerschap laten verwijderen. In zwangerschap willen ze liever niks in de baarmoeder prutsen.

@ moe, jeetje heftig! Lijkt me heel dubbel dit gevoel. Ik leef met je mee. 
Hoop ook dat alles goed gaat met de cyste en dat hij inderdaad vanzelf weg mag gaan.

Sterkte!

Juni negentien succes vandaag! 
Moe sterkte.. Heel dubbel zeg. 

Zelf kom ik net van de vk vandaan. Ontdekte vanmorgen bruin verlies, zo begon mijn miskraam eerder ook. Ik mocht langskomen om het hartje te luisteren en ook een echo. Gelukkig was alles goed, hartje klopte goed en kindje bewoog ook lekker. Gelukkig alles goed. Waarschijnlijk toch een vaatje wat geknapt was, mogelijk door het vele niezen. 

Ik drink voldoende, ik eet gezond maar dag 2 van mijn bonkende hoofdpijn. Gisteren was ik vrij maar vandaag toch maar ziekgemeld. De dokter gebeld over het aantal paracetamol wat je mag innemen op een dag. 
Ik kijk er nu al naar uit tot ik de volgende 2 mag innemen. 
Lang leve de hormonen! Morgen alweer 12 weken zwanger

Hey beautygirl 
Heel herkenbaar bij mij begon de hoofdpijn ook op 11+ 5weken. Ik kon echt niets voor 2 dagen sindsdien iets verminderd maar blijft zeuren... Ben nu 13+1. De gyn zegt dat het waarschijnlijk door de bloeddrukdaling komt en dat de bloeddruk daalt tot 20 weken. Hopelijk niet zo lang last... Wel echt heel vervelend! Nu kan ik wel weer normaal functioneren gelukkig maar doe het wel rustig aan.. Hopelijk bij jou ook snel iets beter. Meer dames hier last van? 

Wat een wisselende ervaringen lees ik weer.. sterkte voor degene die minder nieuws moeten verwerken! 
Al even niks van me laten horen.. maar de termijnecho was goed en vandaag een goede NIPT uitslag gehad. Inmiddels alweer 13+3 weken, 9 juni uitgerekend en iedereen weet ons nieuws! Ik had het ook niet langer verborgen kunnen houden, meer van jullie die al zo snel een buikje beginnen te krijgen? 

Terug
Bovenaan