Uitgerekend juni 2019

Ik zit nu op 11 + 4 en ben inmiddels 2 kilo aangekomen. Mijn eigen broeken beginnen nu echt heel vervelend te zitten.
Hoeveel zijn jullie aangekomen/afgevallen?
groetjes BB

Hier is de hoofdpijn helaas ook begonnen, op dit moment nog wel te hendelen.. Gelukkig.
Het overgeven is bij mij nu eindelijk wat afgenomen, ik ben nog wel erg misselijk een hele dag door. Hierdoor ben ik inmiddels 6 kilo afgevallen. 

Ik ben helaas wel aangekomen maar hoeveel precies weet ik eigenlijk niet omdat we nog op vakantie zijn geweest, daarvoor gewogen en kwam zwanger terug. Inclusief vakantie kilo's (die er echt wel bij zitten ;) ) 4kg erbij.. gelukkig nog maar heel weinig misselijk. Wel hoofdpijn maar dat had ik altijd al dagelijks, dus moeilijk te zeggen of het van de mini komt.. 11+1 vandaag en de dagen en weken kruipen echt voorbij. Worden een lange 29 weken nog zo ? meer dames last van? Volgende week 12 weken echo ❤️❤️❤️

Zo vanmorgen mijn twaalf weken echo gehad. 
Mooi om te zien dat je bij deze echo al helemaal een compleet babytje ziet. Bizar eigenlijk haha. 

Alles was goed en de datum is nog steeds 23 juni, ik heb naar alle waarschijnlijkheid een achterliggende placenta dus dat wordt al vroeg met bolle buik paraderen haha. En dan is de kans automatisch kleiner dat je rugweeen krijgt (thank god) dus ben dik tevreden. 

Pretecho was FANTASTISCH. Ze heeft alle organen  laten zien. Alles was perfect. Hersenhelfde, belangrijke grote aders, hartkamers echt alles! En dat met 14weken. Alles is op video. Dus 10min aan beelden dat ons kind beweegd thuis!En 45fotos. Ik ben echt dol verliefd 

De 10e uitgerekend. Ook wij hebben gekozen voor een Nipt test. Deze vorige week vrijdag gedaan. Mijn vriend en ik zijn er nog niet over uit wat we doen bij een 'positieve' uitslag. 
Ik ben nu ongeveer 1 a 1.5 kilo aangekomen en ben nu 13. 3 weken. Daar tegenover staat echt al een behoorlijk buikje. Iedereen zegt jeetje wat ben je al veel aangekomen. Ik ga hierdoor echt twijfelen of en zo ja wat ik er aan kan doen. Hoe zit dit bij jullie?
Hopelijk gaat het jullie ook goed af verder :) 

#softie ik heb ook al echt een buik. Zelfs mensen die het niet weten vragen of ik zwanger ben. En om eerlijk te zijn vind ik dat niet erg. Het is een mooie ronde buik en in de heupen enzo niet breder geworden*hopen dat dat zo blijft*
Blijkbaar ligt mijn placenta vooraan. Hierdoor kan ik het kindje waarschijnlijk pas heel laat voelen .  Nog iemand die dit heeft ? 

Terug
Bovenaan