Uitgerekend juni 2019

@softie ik denk dat je niet moet gaan twijfelen als mensen dat zeggen. Ik persoonlijk vind het heel onvriendelijk als iemand dat zegt. Hallo, je hebt een kindje in je buik, mag het!? Je zou een keer aan moeten komen toch. Ik zelf had hier ook nog al moeite mee en schaamde me gewoon een beetje. Nu is het bij mij zo dat ik maar aan een mars hoef te denken en het zit er al aan zeg maar, maar ik denk ook er gebeurt zoiets bijzonders kan nou eenmaal niet diëten en moet goed voor die kleine zorgen. Zou me dus zeker niet schuldig voelen ofzo!!

Hoi allemaal,
sorry ik ben een tijd niet actief geweest op het forum. Merkte dat alle verschillende verhalen me juist onzeker maakte!
@softie wat vervelend zeg! Laat je niet aan het twijfelen brengen hoor!!
ik ben nu 14w en voel me over het algemeen erg goed. Wij hebben wel de nipt gedaan, gelukkig kwam daar niets uit! Uitgerekende datum is twee dagen naar voren bijgesteld maar ik hou gewoon de oorspronkelijke datum aan.
Ik merk dat mijn buik wel echt van vorm verandert. Zeker als ik foto's naast elkaar leg. Maar ik heb nog geen buikje. Misschien als je heel goed kijkt en je het weet kun je het zien. Ik wacht maar rustig af! Broeken etc gaan wel steeds vervelender zitten en ik voel wel dat er van alles rommelt en groeit. 

Ik heb al meer dan een week andere broeken aan, heerlijk! Ben ongeveer  1,5 kilo aangekomen, maar als ik Mn buik bekijk lijkt dit ook echt wel meer. 
Ook wel leuk om het te kunnen laten zien ? ik twijfelde ook wel of ik nou was aangekomen/dikke buik kreeg van t snoepen of de baby. Mama-vriendinnen hebben me duidelijk gemaakt dat het niet uitmaakt, je moet goed voor de baby zorgen! 

Goedemorgen allemaal,
Wij hebben vanmorgen goed nieuws gekregen van de NIPT uitslag, zo blij mee! En ook al snel, vorige week vrijdagmiddag bloed laten prikken, zou pas maandag bij het lab zijn vertelden ze dus vanaf dan zou de 2 weken pas gaan tellen. Maar gewoon vanmorgen al het bericht met goed nieuws gekregen. Wij hadden zonder nevenbevindingen gekozen, misschien maakt dat iets uit, dat ze dan sneller klaar zijn, geen idee. Maar wel heerlijk om zo met dit goede nieuws het weekend in te kunnen gaan.
Ik heb volgens mij nog niet echt een zichtbare baby buik, zit nu op 12+2 weken. Maar ik heb met m'n overgewicht toch eigenlijk al een te dikke buik, dus misschien dat het daarom ook niet opvalt. Merk wel dat m'n broekriem al een gaatje extra moet. Ik ben bijna 3 kilo afgevallen sinds m'n zwangerschap, terwijl ik helemaal niet heb hoeven overgeven tot nu toe. Wel misselijk af en toe maar heb niet het idee dat ik minder heb gegeten dan 'normaal'. Maandag weer een afspraak bij de VK dus dan maar eens naar vragen. Nu heb ik overgewicht, dus op zich is minder kilo's beter, maar tijdens de zwangerschap is dat natuurlijk niet helemaal de bedoeling. Hopelijk is het geen signaal dat er toch iets mis is met de baby.
Fijn weekend allemaal!

Jaaaa ook wij hebben EINDELIJK een echo gehad. De datum is 2 dagen naar voren geschoven dus nu 11 weken en 3 dagen zwanger met de uitrekendatum 25 juni.
Gezien de eerdere miskramen waren we ontzettend onzeker en gespannen dus het goede nieuws tijdens de echo heeft echt iets veranderd. Nu durf ik echt blij te zijn en vandaag direct wat zwangerschapskleding besteld!
Maandag vertel ik het mijn leidinggevende gek genoeg ben ik daar ook erg zenuwachtig voor..
Vandaag bloed geven en de NIPT test.
2 kilo aangekomen ? ik geef Sinterklaas de schuld!
Ik vind het leuk om iedereens ervaringen te lezen, het is zo nieuw allemaal ?

Hier vanochtend ook goed nieuws mbt de nipt. Wij hadden wel met nevenbevindingen gedaan en ook al snel uitslag binnen. Vorige wk woensdag geprikt.
In de eerste weken ben ik wel aantal kilo's afgevallen door het vele spugen. Hetgeen wat ik at was voor de baby denk ik. Inmiddels weer terug op m'n eigen gewicht.
Ik begin ook al een klein buikje te krijgen. Heb echter al aantal weken andere broeken, die zitten gewoon veeeeel lekkerder! 
Ook hier is de hoofdpijn begonnen.. Lekker rustig aan doen vandaag en 't weekend. 

@Stadjer, hier ook 25 juni! We gaan gelijk haha.
Dinsdag mogen we weer kijken, ik heb er erg veel zin in, maar blijf het ook weer spannend vinden. Ben steeds bang dat er iets mis is, of dat ik iets niet goed doe, of verkeerd eet.. 
Ook worden mijn "Hormoon" uitbarstingen alleen maar erger, hebben jullie hier ook last van? Ik heb soms echt medelijden met mijn Partner. Gelukkig kan hij er om lachen en hij ziet het aan me op het moment dat t gaat gebeuren. Vaak krijg ik dan een "Ohhh daar gaan we weer" Wat me uiteraard nog bozer maakt haha. Achteraf kunnen we er wel om lachen met zn tweeën.  Ik ben ook echt een heks tegen hem. Zo onredelijk en oneerlijk tegen die arme jongen en hij pikt het allemaal maar :') 
Hebben jullie ook dat je je er maar al te bewust van bent dat je onredelijk bezig bent, maar het ook weer niet tegen kan houden ? 

Wat fijn om jullie reacties op mijn bericht te lezen. Ik moet me er inderdaad niet druk over maken en lekker ervan genieten! Buikje komt toch echt vanzelf. Bedankt allemaal!
En fijn al die positieve nipt uitslagen! Duimen dat die van ons ook positief wordt :D
Sinds een half jaartje ben ik gestart met naaien, dus nu ook al bezig met jasjes voor de kleine te maken, zo leuk!

Terug
Bovenaan