Goedemorgen allemaal,
Wij hebben vanmorgen goed nieuws gekregen van de NIPT uitslag, zo blij mee! En ook al snel, vorige week vrijdagmiddag bloed laten prikken, zou pas maandag bij het lab zijn vertelden ze dus vanaf dan zou de 2 weken pas gaan tellen. Maar gewoon vanmorgen al het bericht met goed nieuws gekregen. Wij hadden zonder nevenbevindingen gekozen, misschien maakt dat iets uit, dat ze dan sneller klaar zijn, geen idee. Maar wel heerlijk om zo met dit goede nieuws het weekend in te kunnen gaan.
Ik heb volgens mij nog niet echt een zichtbare baby buik, zit nu op 12+2 weken. Maar ik heb met m'n overgewicht toch eigenlijk al een te dikke buik, dus misschien dat het daarom ook niet opvalt. Merk wel dat m'n broekriem al een gaatje extra moet. Ik ben bijna 3 kilo afgevallen sinds m'n zwangerschap, terwijl ik helemaal niet heb hoeven overgeven tot nu toe. Wel misselijk af en toe maar heb niet het idee dat ik minder heb gegeten dan 'normaal'. Maandag weer een afspraak bij de VK dus dan maar eens naar vragen. Nu heb ik overgewicht, dus op zich is minder kilo's beter, maar tijdens de zwangerschap is dat natuurlijk niet helemaal de bedoeling. Hopelijk is het geen signaal dat er toch iets mis is met de baby.
Fijn weekend allemaal!