Uitgerekend juni 2019

Hier gaat alles nog steeds zijn gangetje, ben inmiddels ruim 13 weken zwanger. Ik ben nog geen kilo aangekomen, maar krijg wel een klein buikje (met name 's avonds). Mijn broeken passen allemaal nog makkelijk. Vorige week woensdag bloed laten prikken voor de nipt, maar helaas nog geen uitslag binnen. Dinsdag gaan we een pretecho laten maken om het geslacht te bepalen, super spannend!

Ik ben ondertussen 14w3d. Sinds deze week waag ik me aan de zwangerschapsbroeken. Vooral na de middag zitten die toch net iets beter :). Ik merk dat ik het toch minder en minder kan verstoppen in mijn kledij... Ik ben van nature eerder dun, wellicht ook daardoor. Geen idee of en hoeveel ik al ben aangekomen. We hebben geen weegschaal thuis, en ik weeg me dus nooit :). Ik heb wel al een buikje... Nog niemand heeft iets gevraagd, dus ik veronderstel dat het nog niet opvalt. Ik vraag me wel af hoe gigantisch die buik zal worden :D
Voor de rest voel ik, behalve de verkoudheid waar ik nu mee sukkel, helemaal nog altijd geen kwaaltjes. Dat maakt het uitkijken naar de volgende echo (binnen 2 weken) wel groter... Op 12 weken vond ik dat echt zo onwerkelijk... Daarvoor voelde ik ook nog altijd niets... en hup: daar kwam ineens een baby in beeld! 

Hallo allemaal,
Ik lees al even mee maar nooit iets geplaatst.
Ik ben nu 13+2 weken zwanger van mijn eerste kindje. Nu ik de onzekere periode uit ben had ik verwacht me wat beter te gaan voelen. Echter ben ik alsnog extreem misselijk/veel overgeven.
Bij wie werd het al snel minder? Ik ben echt wel klaar met het ziek zijn en wil nu ook gaan genieten.
Nog tips? 
Verder iedereen een fijne zwangerschap gewenst! 

@PlinoLino wat leuk dat we dezelfde uitrekendatum hebben!

ik heb ook af en toe een mentaal breakdown tegen manlief. Laatst moest ik ineens huilen omdat het overlegmomentje rondom het klussen lastig verliep! Al huilend erg gelachen toen ik riep dat het de hormonen zijn ?

Wij hebben net een verhuizing achter de rug dus vanaf nu kan ik hopelijk echt genieten van het huis en de zwangerschap!
Hebben jullie het allemaal al aan je leigengevende verteld? Hoe ging dat? Ben er echt gespannen voor..

Ik heb nog niets aan mijn leidinggevende verteld, zit er aan te denken om dat pas na de 20 weken echo te gaan doen, februari dus.. Omdat ik toch nog wel zenuwen heb of ze dan evt nog afwijkingen gaan vinden. We gaan het onze familie en vrienden ook pas met kerst vertellen (zit dan op 15 weken) dus sowieso ga ik het niet dit jaar op m'n werk vertellen.

Ook ik lees al een tijdje mee. Voor ons was het met de eerste echo een grote verassing want ik bleek al 9 weken onderweg te zijn. 
Nu 12 +4 dagen. Zo mooi om je kindje volop in beweging op de echo te zien. Gister bij de verloskundige het hartje gehoord. 
Ik ben 18 juni uitgerekend. 

Terug
Bovenaan