Uitgerekend juni 2019

Hallo allemaal! 
Vandaag de termijnecho gehad. Uitgerekende datum staat vast op 24 juni. 1 dag naar voren! 
Mijn misselijkheid rijst de pan uit. Hou nu letterlijk niks meer binnen, ook niet met de meficatie van de huisarts. Ik zit nu officieel 'ziek' thuis, en mijn werkgever is lichtelijk geïrriteerd.. En dat geeft me zoveel stress en lichte paniekaanvallen....

Ik heb gisteren de uitslag van de nipt gehad en alles was in orde. Pffff wat een opluchting! Morgen ben ik 14 weken en we hebben net een pretecho gehad om het geslacht te bepalen. Zo tof, we weten nu dus wat het wordt!! Met mijn verjaardag morgen gaan we het onze ouders en zussen vertellen. Ze hebben nog geen idee dat we ze dit gaan vertellen Haha.

Wij hebben vanavond onze 12 weken echo! Zo spannend en hou ook zomaar rekening met slecht nieuws.. waarom weet ik eigenlijk niet gewoon spanning denk ik. Misschien dat het na vanavond echt tot me door dringt en we echt kunnen genieten. Wij hebben ook niet voor een nipt gekozen. Zo benieuwd hoe het 2de trimester eruit gaat zien!! Zullen de spanningen weggaan? Haha

Lekker genieten vanavond bij baby kijken ?.
Bij mij zijn de spanningen altijd wel gebleven de gehele zwangerschap. Maar zodra ik leven voelde werd ik minder gespannen.

Hey dames ik ben 13 weken en 2 dagen zwanger van mn 2de ik heb 28 december een geslacht bepaling echo ben dan 15 weken en 3 dagen zwanger zijn er meer dames in dit forum die geslachtbepaling doen ? Vind zo spannend 

liefs

Hallo allemaal, 
ook ik sluit me graag aan. Ik ben nu 12 weken en 4 dagen zwanger van mijn 4e kindje, na in april een miskraam gehad te hebben. uitgerekende datum is 23 juni.
Gisteren de uitslag gekregen van de Nipt test en die was goed dus durf nu ook echt een beetje te gaan genieten...
ik heb als kerstkado voor mijn man een geslachtsbepalingsecho gepland op 8 januari...erg spannend heb nu 3 jongens , dus een lichte voorkeur voor een meisje is er wel ( jongen net zo welkom hoor ?)

fijne zwangerschap allemaal

Zo ben een tijdje stil geweest. Heb al drie mooie echo’s gehad en ik ben 23 juni uitgerekend. Op mijn verjaardag op 28 december hebben wij de pretecho voor het geslacht erg spannend wat het is. Nipt test zonder nevenbevindingen wachten we nog op die hebben we vrijdag geprikt. Vind het ondanks de echo’s nog erg spannend en het voelt zo onwerkelijk dat ik al over de 12 weken ben. Laatste echo was precies een week geleden. Het liefste heb ik elke week een echo om nog te kijken of het goed gaat. Denk dat ik nog moet groeien in mijn onzekerheid en moet gaan genieten. 

Terug
Bovenaan