Uitgerekend juni 2019

Wij hebben gisteren lekker geshopt! Kinderwagen besteld, maxicosi en vervolgautostoel (was actie), stokke tripp trapp met babyuitzet en babyfoon gekocht.Wij hadden al eerder informatie ingewonnen over verschillende kinderwagens etc en ging nu eigenlijk terug voor info over maxicosi en soort autostoel we wilden. Was er een mooie aanbieding, dus daar maar gebruik van gemaakt!We zijn momenteel ook bezig met een verbouwing en is in april klaar, dus alles voorlopig opgeslagen bij mijn vader (lijkt wel 'n pakhuis inmiddels ?). Vind het wel fijn om dit soort aankopen al te doen zodat ik na april kan richten op het inrichten van de babykamer etc en ik niet met 'n bolle buik alle aankomen nog even snel moet doen.Nog 1 weekje wachten en dan de pretecho; eindelijk ons kleine wondertje weer bekijken ?

Gebruiker; geen ervaring met late uitslag nipt. Bij mij vertelden ze dat het soms wel 3 weken kan duren nadat het bloed is aangekomen bij het onderzoekcentrum. Wat heb je precies met je vk afgesproken? Geen nieuws, goed nieuws of wordt je te allen tijde gebeld met de uitslag?Je kunt misschien nog paar dagen afwachten en dan evt zelf je vk bellen als je nog niks hebt gehoord.Succes met afwachten  dat is altijd lastig. 

[quote quote=10143316]Hey dames ik ben 13 weken en 2 dagen zwanger van mn 2de ik heb 28 december een geslacht bepaling echo ben dan 15 weken en 3 dagen zwanger zijn er meer dames in dit forum die geslachtbepaling doen ? Vind zo spannend liefs[/quote]Wij hebben nu besloten te wachten op de 20 weken echo, hopelijk treffen we dan een aardige echoscopist die het ons dan vertelt, ook al is dat niet het doel van de echo. Zo niet, dan laten we daarna alsnog een geslachtsbepalende echo maken. 20 weken echo is bij ons pas 28 januari, maar nu heb ik het idee dat ik nog wel geduldig kan wachten tot het zo ver is..  [quote quote=10144254]Heeft iemand hier ervaring met een late nipt uitslag? Afgelopen donderdag heb ik 10 werkdagen geleden geprikt, heb vrijdag nog even afgewacht maar nog niks binnen. Wo[/quote]Nee, bij mij was het juist al vroeg, binnen 1 week de uitkomst binnen.

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en ben in verwachting van ons eerste kindje?vind het heel spannend en nieuw allemaal.  Ben nu 12 weken en 1 dag, ik kan niet wachten tot de volgende echo weer?vanaf welke weken beginnen jullie alles te regelen qua inkoop etc?ik heb veel last van misselijkheid en af en toe braken, iemand tips wat ik daar tegen kan doen? Vind het vreselijk ivm werk:( dat braken steeds...Gefeliciteerd allemaal met het mooie nieuws❤️ bedankt alvast xx

[quote quote=10144254]Heeft iemand hier ervaring met een late nipt uitslag? Afgelopen donderdag heb ik 10 werkdagen geleden geprikt, heb vrijdag nog even afgewacht maar nog niks binnen. Wo[/quote]Bij mij duurde het ook super lang en uiteindelijk helaas kwam er geen uitslag uit. Toen moest ik nog een keer opnieuw laten bloedprikken en daar kwam weer geen uitslag uit. 

Gefeliciteerd allen die er in de loop van de weken bij zijn gekomen. Heb zelf ooit eens ergens gelezen dat als je misselijk bent tijdens de zwangerschap dat je dan verspreid moet gaan eten, zeg maar om het uur een cracker als tussendoortje ofzo. Of dit daadwerkelijk helpt weet ik niet, heb het zelf "gelukkig" niet uit hoeven te proberen.  Qua geslachtsbepaling skippen wij die. Bij onze eerste wilden we het niet weten en nu willen we het ook niet weten :) 

Geen ervaring met een late nipt, hij kwam al na drie werkdagen. Hij kwam bij mij via de mail trouwens en ik had zonder nevenbedingen. Krijgen jullie al een buikje? Ik ben 13+1 alleen ik zie helaas nog niks Haha. Ik had hiervoor wel echt vetrollen en dat lijkt alleen een beetje bol te staan met darmen en vet, maar dus geen baby buikje. 

Terug
Bovenaan