Gefeliciteerd JSdB, wat leuk dat je zo'n goede echo hebt gehad! Ik heb vandaag (ivm bloedverlies) nog een extra controle echo gehad en ook helemaal goed tot nu toe, ik ben vandaag 9+5, en dus (voorlopig) 23 juni uitgerekend. Hopelijk over 2 weken ook een goede termijnecho. 🙂
Ik voel me de hele dag door misselijk, maar gelukkig wel weer een stuk beter dan vorige week. Niet qua misselijkheid, maar ik heb een verkoudheid erbij gehad waardoor ik erg benauwd was, en ik heb ook bloedarmoede door de zwangerschap, dus die verkoudheid + bloedarmoede was wel echt ff zwaar. Nu kan ik tenminste weer gewoon ademhalen, of de trap oplopen zonder 5 minuten bij te moeten komen, haha.
Mij lijkt een actief topic ook wel gezellig. Ik ben niet zo van facebook of whatsapp groepen, dus voor mij is het ideaal om hier over zwangerschapsdingen te praten.
Ik heb bij de zwangerschap van mijn zoontje niet geweten of ik in verwachting was van een jongen of een meisje, en twijfel een beetje of ik dat nu wel wil weten. Vooral omdat mijn partner het eigenlijk wel graag wil. Wat zijn jullie van plan en waarom?