Uitgerekend juni 2022

Vandaag de termijn echo gehad, onze baby bleek al bijna 2 weken dood te zijn. Heel verdrietig, hoewel ik geloof dat er dan iets mis was. We gaan dit even verwerken, en hopelijk lukt het straks nog een keer. Jullie allemaal heel veel plezier met de zwangerschap en jullie kindjes!

Alleen minder misselijk, maar dat hebben veel mensen rond deze tijd. Dus helemaal niks van gemerkt! We werden dan ook verrast door het slechte nieuws. Vanavond even met de vriend knuffelen, en vanaf morgen gaan nadenken hoe het verder moet. Hopelijk verloopt alles op een natuurlijke manier, maar het voelt ook onprettig om hier al te lang mee door te lopen.

Oh wat verdrietig FG, ik heb dat vorig jaar ook gehad. Bij mij heeft het na die termijnecho toen nog 2,5 week geduurd voor de miskraam op gang kwam, maar dat is dus wel spontaan gebeurd (en alsnog een spoedcurettage helaas, hopelijk blijft jou dat bespaard). Heel veel sterkte met het verwerken hiervan, al komt dat waarschijnlijk pas echt als het fysieke stuk ook voorbij is. Hopelijk komt dat snel en 'voorspoedig' en mag je, zodra je daaraan toe bent, snel weer zwanger raken. 

@Elsiejoy wat een lief en troostend bericht! Vervelend dat je die spoedcurettage nodig had. Onze lijven kunnen zo veel aan, soms is er toch wat hulp nodig. Ook fijn om te horen dat het 2,5 week duurde, dat geeft me wat perspectief.

Halloo,

Zijn er nog actieve dames die in juni 2022 zijn uitgerekend? Heb het gevoel dat dit de enige maand is waar niet in wordt gekletst.

Maar zo ja, hoe voelen jullie je? Wil hier graag weer een actieve topic van maken! Ik ben zelf nu 11+5 en gisteren was alles helemaal goed op de echo. Een compleet kindje met sterke hartslag. Uitgerekende datum staat op 9 juni 2022 ❤? zelf heb ik eigenlijk geen zwangerschapskwaaltjes gelukkig, maar ben nu weinig aan het werk dus kan daar (nog) weinig over zeggen.

Hoor graag van jullie!

Gefeliciteerd JSdB, wat leuk dat je zo'n goede echo hebt gehad! Ik heb vandaag (ivm bloedverlies) nog een extra controle echo gehad en ook helemaal goed tot nu toe, ik ben vandaag 9+5, en dus (voorlopig) 23 juni uitgerekend. Hopelijk over 2 weken ook een goede termijnecho. :)
Ik voel me de hele dag door misselijk, maar gelukkig wel weer een stuk beter dan vorige week. Niet qua misselijkheid, maar ik heb een verkoudheid erbij gehad waardoor ik erg benauwd was, en ik heb ook bloedarmoede door de zwangerschap, dus die verkoudheid + bloedarmoede was wel echt ff zwaar. Nu kan ik tenminste weer gewoon ademhalen, of de trap oplopen zonder 5 minuten bij te moeten komen, haha. 

Mij lijkt een actief topic ook wel gezellig. Ik ben niet zo van facebook of whatsapp groepen, dus voor mij is het ideaal om hier over zwangerschapsdingen te praten. 

Ik heb bij de zwangerschap van mijn zoontje niet geweten of ik in verwachting was van een jongen of een meisje, en twijfel een beetje of ik dat nu wel wil weten. Vooral omdat mijn partner het eigenlijk wel graag wil. Wat zijn jullie van plan en waarom?

Hoi ik ben nieuw hier. Ik ben op 1 juni uitgerekend. Ben momenteel 12+6 weken zwanger en heb morgen de 13 weken echo. Ik heb zelf ook niks met whatsapp groepen dus ik zou het ook leuk vinden om dit topic actief te laten zijn.

Wij willen wel graag weten wat het wordt dus wij hebben komende vrijdag ook de geslachtsecho staan. We denken beide dat het nu een jongetje is, ik heb al een dochtertje van 3.

In Amsterdam kan je al heel vroeg een geslachtsecho doen dus ik ben benieuwd!

Terug
Bovenaan