Uitgerekend Maart 2020

Hoi (aanstaande) mama’s,
Gefeliciteerd allemaal!
Anderhalve week geleden een positieve test en hopen wij begin maart papa en mama te worden! (09-03-2020)
ook voor ons de eerste keer. In februari gestart met OI en dus konden we het bijna niet geloven dat het nu zover is!
vrij weinig klachten op wat misselijkheidsklachten (weeïg gevoel) en gevoelige borsten na.
Merk alleen wel, met name op werkdagen dat ik linksonderin wat zeurende buikpijn krijg. Maak me hierdoor echt wel onzeker maar lees ook dat het al bandenpijn kan zijn..
we blijven hopen dat alles goed gaat en wachten rustig af tot de 1e echo!

Nero, ja wij zitten een beetje met hetzelfde.. willen het sowieso ouders en broers/zussen als eerste vertellen daarna pas vrienden en familie en uiteindelijk ook op het werk.. mjah de broers/zussen zijn op vakantie precies als we het willen vertellen rond 12 weken..
ik wil het eigenlijk ook nog niet vertellen voor wijzelf de eerste echo hebben gehad en wil het ook niet over de telefoon doen..
dus of direct na de eerste echo vertellen want 2 dagen later gaan ze al oo vakantie..
of toch langer wachten tot week 13-14.. mjah ik ben ergens ook bang dat mensen het uitzichzelf “ontdekken” hahaha..
dillema’s genoeg 
Renshaa, die buikpijn linksonder heb ik ook.. soms doet het zo een pijn dat ik normaal gesproken paracetamol zou innemen.. maak me daar ook steeds zorgen over.. ik moet zeggen dat het nu wel iets minder is gelukkig!
ik kijk uit naar de eerst echo op 1 augustus, hopelijk stelt dat me een beetje gerust!
x Deetje

Deetje A; fijn dat het minder geworden is. Gelukkig lig ik niet krom van de pijn, maar is het meer beetje zeurderig en hoef ik er ook geen PCM voor te slikken.
ik werk in de zorg dus met veel lopen merk je het wat meer dan op Bv vrije dagen.
we wachten maar rustig af :) 

Hoi, 

zelf ben ik uitgerekend op 19 maart, heb mijn eerste echo nog niet gehad dat is op 6 augustus, pas dan hoor ik wanneer preciess.. vind het super spannend.. het is mijn tweede kindje? mijn oudste is nu 2,5?
vorige week rommelende buik gehad.. maar voor de rest gaat goed gelukkig..
liefs Rabia

Hoi allemaal!
Ook ik wil me graag aanmelden voor deze groep.
ik heb 3 miskramen gehad in 10 maanden en nu alweer 5 weken zwanger met de hoop dat dit wondertje wel blijft zitten!
Vertellen doen we het nog aan niemand. Na de miskramen zijn we een stuk voorzichtiger geworden.
We hebben al een prachtige zoon van 3 jaar oud!
Gelukkig alleen maar pijnlijke borsten en verder nog niet echt klachten. Al kwa dat bij onze zoon ook pas met de 6 á 7 weken dus we wachten nog even in spanning af
29 Juli de eerste echo. Vorige keer toen het mis ging ook alle 3 de keren hart actie gezien dus we zitten vol in spanning!
Succes allemaal :D

Hoi Allemaal,Ik ben Charlotte, 23 jaar en zwanger van onze 1e. Ik weet het sinds afgelopen zaterdag. Het zou betekenen dat ik nu 4 weken en 2 dagen zwanger ben. Uitgerekende datum is volgens mijn berekening 22 maart 2020.Gisteren meteen maar een afspraak gemaakt met verloskundige voor over 2 weken een intakegesprek. Echo doen ze bij 10 weken.Ook is gisteravond al iemand van moeders voor moeders langs geweest. Kan over een paar weken starten! 
Ik voel me vooral heeeeeeeel moe en inderdaad buikpijn en last van m'n darmen en gevoelige borsten..Wens iedereen een fijne zwangerschap ♡

Hoi allemaal!
Ik mag ook meeschrijven, vorige week had ik een positieve test in handen :D Op 17 maart ben ik uitgerekend van ons eerste kindje. 
Vandaag ben ik precies 5 weken en ik heb over 2 weken (30/7) mijn eerste echo. Duurt voor mijn gevoel nog een eeuwigheid!
Vertellen wachten we nog even mee. Eigenlijk kan ik me bijna niet inhouden en wil ik het heel graag tegen mijn zusje vertellen, maar vriend wil het dan ook gelijk tegen (stief)ouders vertellen. Dus we wachten even af tot de eerste echo en dan vertellen we het degene die dichtbij staan. Wel lastig, want dan is mijn moeder net twee weken op vakantie. 
Hoe gaat het bij jullie met kwaaltjes? Hier een rommelende buik, al behoorlijk moe, af en toe emotionele rollercoaster en die borsten.. pfoe. Toch wel fijn, die bevestiging. 

Hee allemaal,

Leuk om te zien dat er met mij al meerdere meiden zijn die sinds pas weten dat ze zwanger zijn. Vanochtend een test gedaan, had namelijk wat last van mijn borsten en ik ken mijn lichaam redelijk goed en ik heb normaal nooit last van mijn borsten en ja hoor een 2e lijntje verscheen. Aangezien ik nogal wat onregelematige menstruaties heb gehad, weet ik niet precies hoe lang ik nu zwanger ben, maar gok nog niet heel lang, daar het lijntje niet heel dik was, maar goed een lijntje is een lijntje. Vind het fijn om met andere meiden te praten hoe het gaat, vooral nu je in deze periode het vaak nog niet van de daken gaat afschreeuwen. 
Ik hoop dat er nog vele meiden mogen volgen en dat we elkaar kunnen helpen waar nodig.

Heel veel liefs!

Terug
Bovenaan