Uitgerekend Maart 2020

Hallo dames,
Allereerst gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap !
Mijn naam is Shamira en ben 23 jaar oud.
Ik woon samen met mijn zoontje van 1 en zijn vader (mijn vriend dus )
Afgelopen zondag precies op de verjaardag van mijn zoontje ontdekte we dat we weer in verwachting zijn.
T viel ook niet te missen ik was heel misselijk en moe maar wat vooral opviel was dat ik echt een buikje kreeg.
Ik gok op 5 weken en paar dagen maar heb echt geen idee.
9 aug heb ik een vroege echo ben echt zo benieuwd of t 1 of 2 zijn gezien mijn buik.
Maar heb echt nu al zoveel zin in de tijd die komen gaat.

Hallo dames, pfoe wat een emotie hier.. vorig jaar zat ik hier ook, in dit topic alleen dan de 2019 versie. Helaas heb ik in aug 2018 een miskraam gehad. Hier heb ik lang de tijd voor nodig gehad om emotioneel en lichaamlijk weer in ritme te komen.?

nu alle emoties want we hebben weer een positieve test!! “Yes!!” En nu precies een jaar nadat ik voor het eerst zwanger raakte voor de 2e keer zwanger en zelfs in dezelfde periode uitgerekend ( voor nu ) hoe toevallig kan het zijn? Kan het zelf nog niet zo geloven..?

Voel me goed, heb alleen beetje last van krampjes af en toe afgelopen 3 dagen ( af en aan beetje hele flauwe menstruatie gevoel ).

Hoi meiden, gefeliciteerd met jullie zwangerschap. 
Voor iedereen die niet helemaal terug leest. We zijn een geheime Facebook groep gestart. Wil je hier ook graag in om mee te kletsen over je zwangerschap mail dan even naar uitgerekendmaart2020@gmail.com, ik voeg je dan eerst even als vriend toe en kan je daarna 

Hallo,
ik ben uitgerekend op 9 maart, dit word mijn 2e kindje. Ik heb nu een baby van 7 maanden dus dit kwam eerder dan verwacht haha maar wel heel erg welkom! Ik vind het wel super eng, maar mijn partner is super blij dus dat stelt mij wel gerust. 
23 juli eerste echo dus bij 7 weken en ik vind het echt spannend omdat ik helemaal geen symptomen heb, alleen moe maar dat kan ook komen omdat ik al een kindje heb thuis haha:) wie heeft ook geen symptomen maar dat wel alles goed is? 
Xxx

Hey Dames, 
Ik wel graag ook lid worden van de geheime fb page. Maar de link doet het niet bij mij. Kan iemand mij even toevoegen? Joyarnts zo kan je mij vinden. Thx alvast. Gr Joy 

@Momtokylie

Bij mij precies het zelfde. Mijn tweede zwangerschap, en heb echt nergens last van. Al 5 zwangerschap testen verder? 
Bij mijn eerste zwangerschap ( ik heb een zoontje van 11mnd ?) was ik vanaf het begin al heel erg misselijk, kon geen koffie drinken of ruiken en had heel veel pijn aan mijn borsten. Nu helemaal nergens last van. Ik word er zo onzeker van. Ik heb 25 ste de eerste echo. Kan niet wachten, want ik voel mij gewoon niet zwanger...... 

Terug
Bovenaan