Uitgerekend Maart 2020

@Momtokylie   Bij mij precies het zelfde. Mijn tweede zwangerschap, en heb echt nergens last van. Al 5 zwangerschap testen verder?  Bij mijn eerste zwangerschap ( ik heb een zoontje van 11mnd ?) was ik vanaf het begin al heel erg misselijk, kon geen koffie drinken of ruiken en had heel veel pijn aan mijn borsten. Nu helemaal nergens last van. Ik word er zo onzeker van. Ik heb 25 ste de eerste echo. Kan niet wachten, want ik voel mij gewoon niet zwanger...... 

Jaaa, mijn eerste zwangerschap is een meisje, had ik alle symptomen die je maar kan hebben en nu niks. Maar de testen laten gewoon donkere strepen zien! Dus gewoon maar afwachten. Misschien hebben we gewoon geluk en is dit gewoon een makkelijke zwangerschap haha:) of wie weet over een paar dagen opeens kotsmisselijk haha. Maar veel succes! En nog even wachten en dan weten we alles zeker! 

Hoi hoi,
Nog geen echo gehad maar ik vermoed rond de 1e week van maart dat wij een kindje krijgen!
Hier heel moe en vlagen van misselijkheid... verder niet echt last van symptonen. Wij hebben zelf 1 kindje en heb 1 miskraam gehad voor onze zoon. Dus heel spannend of er een broertje of zusje bij gaat komen :)

Oh dit heb ik precies hetzelfde.. bijna nergens last van alleen erg moe.. maar dat kan ook niet anders met een kindje van 15 maanden hihi.
Ben heel benieuwd naar de 1e echo

Hoi allemaal! Ik heb vandaag dus mijn eerste echo gehad en mijn gevoel is bevestigd. Ik ga een alleenstaande mama worden van een tweeling! Ik was toch even in shock! Van 1 hebben we echt duidelijke hartslag gehoord, van de andere niet aangezien deze verscholen lag achter de eerste. Over 2 weekjes mag ik weer terug, en dan gaan we meer zien. Het is een DCDA tweeling, dwz een of twee eiig maar met elks een eigen placenta en vruchtwater. Minder complicaties dus.. 

de komende 2 weken van mijn verlof zal ik dus gaan spenderen in het zoeken van oplossingen etc! ? 

Liefs,

do

Hoi allemaal,
allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wat spannend ook allemaal hè.. maar ook iets heel moois om van te genieten.
Ik wil me ook graag aanmelden bij deze groep, afgelopen woensdag een positieve zwangerschapstest gehad. Toch gisteren nog een keer getest (gisteren zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden) het streepje was nu nog een stuk donkerder. We verwachten ons eerste kindje eind maart. Ben erg gelukkig, maar vind het ook spannend.. in april een miskraam gehad, we gingen vol verwachting voor de eerste echo naar de verloskundige waar we met geen leuk nieuws naar huis gingen.. 
6 augustus hebben we de eerste echo, dus voor nu even afwachten..☺️
hebben jullie veel klachten? 
Liefs

Terug
Bovenaan