Uitgerekend Maart 2020

Ben op dit moment heel pril zwanger.
Maar ook in maart uitgerekend.
Wordt graag lid van jullie geheime groep.
Heb al een mail gestuurd.
Groetjes Jolanda 

ElsieJoy ik heb het terug gelezen en idd loopt langzaam op. 
Hebben jullie al echt klachten ? Ik heb opgezette klieren in mn keel, af en toe misselijk. En veel gerommel in mn buik. Maar ook het idee dat ik niet vooruit te branden ben. Sloom, moe, idee dat ik koorts heb.

Hoi meiden.

Mag ik meeschrijven?
Gisteren een test gedaan en was al mooi positief. Vandaag was mn NOD  kan het nog steeds niet  bevatten. Uitgerekekende datum is 29 maart.
Helaas wel al in het verleden een miskraam en een bbz gehad. Waardoor ik er toch niet onbevangen in staat. 
Ga proberen het zo rustig mogelijk in te gaan. Terwijl ik de eerste 2 keren iedereen al gelijk inlichte doen we het nu rustig aan en vertellen we het pas na een goede echo aan de familie en pas met 12 weken aan de rest.

Hoi meiden.

Mag ik meeschrijven?
Gisteren een test gedaan en was al mooi positief. Vandaag was mn NOD  kan het nog steeds niet  bevatten. Uitgerekekende datum is 29 maart.
Helaas wel al in het verleden een miskraam en een bbz gehad. Waardoor ik er toch niet onbevangen in staat. 
Ga proberen het zo rustig mogelijk in te gaan. Terwijl ik de eerste 2 keren iedereen al gelijk inlichte doen we het nu rustig aan en vertellen we het pas na een goede echo aan de familie en pas met 12 weken aan de rest.

Oh kriebelbeestje, ik denk voorzichtig gefeliciteerd! 
Ik kan niet wachten tot het 1 augustus is, hoop zo dat alles goed is.. ben echt heel benieuwd..
De dames die van een tweeling in verwachting zijn (sorry even de namen kwijt).. hoezo had je al zo een voorgevoel? Wat voelde je dan?
x Deetje

Hoi meiden,
ik ben 23 maart uitgerekend 
alleen heb 1,5 dag bloedverlies gehad en testen met een licht streepje 
Vanochtend een test gedaan negatief. Qua bloed gwn rood soms wat donkerder maar geen stolsel geen pijn iemand ervaring 

Verloskundige gebeld die kon niks doen en maar afwachten maar hcg blijft na een miskraam toch even zitten heb vrijdag de zaterdag een test gedaan na bloedverlies positief niet een knaller maar ja een streepje telt en maandag ichten negatief 

Terug
Bovenaan