Uitgerekend Maart 2020

Spannend allemaal nog, vandaag vk gebeld, dinsdag 13 augustus 1e echo. De dag erna nog een echo in het ziekenhuis want we waren daar bezig bij een fertiliteitsarts. Ik dacht ik bel op en we zeggen onze afspraak af. Maar ze zei dan plannen we een echo in..  huh oh oké nou doe maar dan. Zij en de vk zeiden allebei dat ik nu rond de 5 weken zit. Afwachten hoe het de komende weken gaat. Ga donderdag op vakantie dus kan met mn schoonouders geen drankje doen dus dat wordt al vroeg vertellen.  Nog even iets leuks bedenken. Weet nog niet hoe, misschien onze dochter een shirtje aan laten doen met tekst er op ofzo ? 

@gebruiker10149926 veel sterkte! Moed niet opgeven. ?
@elsiejoy @dianne, ten eerste gefeliciteerd met jullie zwangerschap ?ik las dat jullie voorheen ook een miskraam hebben gehad.. ? ik namelijk ook. Hebben jullie bij deze zwangerschap nu andere symptomen? 

Liefss 

Hallo!
Iedereen gefeliciteerd met zijn zwangerschap!
Ik ben op dit moment 7 weken en 4 dagen zwanger en bevindt mij in Spanje. Ik ben namelijk aan 't reizen in een camper dus de eerste controle zal in een ziekenhuis in Spanje plaatsvinden.
Het is voor mij de eerste keer zwanger en dan ook nog in het buitenland dus ik vind het extra spannend. Maar wel erg leuk!
Ik voel me al dagen erg moe, misselijk en me tepels doen al pijn als de wind er langs waait haha. Maar het voelt erg fijn dat er iets groeit en bloeit in me. Rond 5e week gerommel in me buik gehad, maar is nu weg. 
Ik heb volgende week de eerste echo en ik hoop zooo erg op een goed kloppend hartje. Dan kan ik er steeds meer van gaan genieten.
Iedereen veel goeds gewenst! 

Wat is jullie ervaring of hebben jullie dit wel eens gehoord... 
Mn vriend gelooft pas dat we zwanger zijn als we een clearblue test doen of een bloedtest.
Iemand ervaringen mee of je zo maar kan bloedprikken hiervoor? 

Nee samen onze 2e. Heb toch een cb weken gekocht. We gaan Donderdag op vakantie en mn schoonouders zijn er ook dus we willen voor de tijd zeker weten dat het zo is. Ik voel me totaal niet anders dat is het gekke er ook aan haha. Vorige zwangerschap ook nergens last van gehad trouwens. 

@elsiejoy nou nog lekker sportief bezig geweest! Snap ik dan heel goed dat je dan even een dutje wilt doen, je bent toch sneller moe dan normaal. Wel spannend dat je oud bloedverlies hebt, hopen dat het maandag weg zijn.. En vaak is het ook gewoon iets onschuldigs maat misschien voor je gevoel toch fijner als je sws een controle echo krijgt?
Ik ben nu 4 weken en 3 dagen dus nog heel pril allemaal. Voel me wel anders maar heb niet gigantische erge symptomen. Wel last van rommelende darmen, af en toe misselijk maar niet overgeven, moe en zere borsten. Misschien dat het komt omdat het nog vroeg in de zwangerschap is.. 
In april had ik een miskraam gehad, had toen ook vrij weinig symptomen. En ging met 8 wegen voor de eerste echo en daar zag de verloskundige dat het gestopt was met groeien, en toen 0,5 week later is het begonnen met licht donker bloedverlies.. en paar dagen later kwam de miskraam zelf opgang. Dus nu extra zenuwachtig voor de echo, omdat ik me opzich gewoon hetzelfde voel qua symptomen als toen. 

Liefs 

Hoi!
Via mijn zwanger app ben ik rond 14 maart uitgerekend! Ik ben nu 6+1 zwanger en ik ben 22 jaar. 
Mijn eerste echo heb ik over 2 weken pas, ben zo nieuwschierig! 

Het enige wat ik heb is dat ik zo verschrikkelijk moe en misselijk ben..? Maar daar kom ik ook wel overheen. Leuk topic dit ook! 

Veel succes allemaal met de zwangerschap ❤️ Liefs

Terug
Bovenaan