@elsiejoy nou nog lekker sportief bezig geweest! Snap ik dan heel goed dat je dan even een dutje wilt doen, je bent toch sneller moe dan normaal. Wel spannend dat je oud bloedverlies hebt, hopen dat het maandag weg zijn.. En vaak is het ook gewoon iets onschuldigs maat misschien voor je gevoel toch fijner als je sws een controle echo krijgt?
Ik ben nu 4 weken en 3 dagen dus nog heel pril allemaal. Voel me wel anders maar heb niet gigantische erge symptomen. Wel last van rommelende darmen, af en toe misselijk maar niet overgeven, moe en zere borsten. Misschien dat het komt omdat het nog vroeg in de zwangerschap is..
In april had ik een miskraam gehad, had toen ook vrij weinig symptomen. En ging met 8 wegen voor de eerste echo en daar zag de verloskundige dat het gestopt was met groeien, en toen 0,5 week later is het begonnen met licht donker bloedverlies.. en paar dagen later kwam de miskraam zelf opgang. Dus nu extra zenuwachtig voor de echo, omdat ik me opzich gewoon hetzelfde voel qua symptomen als toen.
Liefs