Uitgerekend Maart 2020

ElsieJoy vanmorgen weer test gedaan met cb, nu gelooft ie het pas echt haha. 2-3 weken stond er dus 4-5 weken zwanger. 
Ga vandaag naar de ha. Heb sinds zondag  opgezette klieren in mn keel, kan amper eten en drinken en met dit warme weer wil ik juist drinken dus eens horen wat het is. Komt niet van de zwangerschap gok ik 

Hoi allemaal!
Toch wel leuk om een plekje te hebben om met gelijkgestemden te kletsen! Ik ben 34 jaar en weet sinds een paar dagen dat ik zwanger ben. Mijn uitgerekende datum is 27 maart dus echt nog heel pril. Volgens de berekeningen ben ik nu 4+4. Het is voor mij de eerste keer een vind het enorm spannend.  De kwaaltjes als misselijkheid en moe zijn vallen mee. Ik merk het wel maar niet extreem. Ik heb wel behoorlijk last van krampen. Eigenlijk voelt het constant als lichte menstruatiekrampen. Dit vind ik best eng maar gelukkig lees ik op meerdere plekken dat dit een mogelijkheid is en ik me niet direct zorgen hoef te maken. Herkennen jullie de zorgen en voel je je ook zo 'breekbaar'? Ben benieuwd hoe jullie daar mee omgaan!

Hoihoi! 

Graag zou ik willen meepraten?
Ik ben 22 jaar en getrouwd. We zijn al 2 jaar bezig met het krijgen van een baby, maar helaas nooit verder gekomen dan een paar lichte testen en miskramen in week 4-9. 20 mei een miskraam gehad van 8 weken, mijn baarmoeder was gelukkig uiteindelijk weer netjes, en nu 5+1 zwanger! Voor het eerst dat alle testen knallers zijn, en een clear blue die oploopt van 2-3 naar 3+. We hebben het gevoel dat dit hem gaat worden! Begin augustus eerste echo, erg spannend ? 

liefs, 
MM.

Verder ben ik trouwens via een site uitgerekend op 23 maart. 

Erg veel last van kwaaltjes, pijnlijke borsten, baarmoeder die uitklapt, misselijkheid, maagzuur, Snachts niet slapen overdag wel, vaak plassen, vergeetachtigheid en emotioneel ga ik alle kanten op ( heb oprecht meelij met mijn man .. XD) 
het is het natuurlijk dubbel en dwars allemaal waard ?

Op de app 24 baby heb je ook een zulke topics als dit. Misschien leuk om allemaal daarin te gaan. Hierin zie je voor jezelf ook precies hoe ver je bent etc. Zie ik jullie allemaal daar ? ?

Hoi mede zwangere,
Ik ben Anôuska en ben 29 jaar oud en zwanger van ons 2e kindje. Ik vind het heel spannend, omdat we al 2 miskramen  hebben gehad en ik het pas geloof als ik de echo heb gehad. Toch vind ik het fijn om met andere te kunnen kletsen. Ik ben uitgerekend op 31 maart en nu 4 weken en 1 dag zwanger.

Gefeliciteerd voor alle nieuwe dames van dit topic!
Ik zei elke keer ik merk nog nergens aan dat ik zwanger ben.. maar het is toch echt gebeurd! Super moe, kan mij slecht concentreren en mijn tepels........ wauw echt alles doet pijn, als je er al naar wijst doet het pijn ?
Ik ben zooooo ongeduldig.. wil zo graag de eerste echo! Maar gelukkig gaat de tijd snel, 1 augustus is al om de hoek ?
x Deetje

@Elsiejoy begrijp het heel goed! Wel al een goed teken dat op beide vroege echo’s een kloppend hartje te zien was. Is het bloeden al minder geworden/gestopt? Nog even spannend tot voor als nu 15 augustus dan. 

Terug
Bovenaan