Uitgerekend Maart 2020

Hey, ik ben nieuw hier :)

na 8,5 jaar wachten en van medische behandelingen (iui, ivf) en later gingen we voor adoptie, we haddden toestemming!

ben ik geheel onverwachts zwanger geworden van ons wonder❤️ We zijn rond 14 maart uitgerekend! 
Alles gaat goed! Hartje klopt mooi! We kunnen het amper geloven dat we eindelijk na jaren strijden papa en mama mogen worden :) 

Hi :)
Ik ben toch wel nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen geworden. 
Ik ben uitgerekend op 8 maart 2020.
Heb geen last van misselijkheid maar ben wel erg moe.
Willen jullie weten wat het wordt?
Liefs

Ja, ik ben ook vreselijk misselijk (de hele dag) en erg vermoeid. Toch geniet ik er met volle tuigen van! Er groeit een wonder in ons buik! ?

wij willen weten wat het word, na 8,5 jaar wachten op dit wonder willen we niet wachten tot de bevalling.
Mijn zussen wilden het nooit weten het is erg persoonlijk.
zo gaan wij niet de NIPT of combinatie test doen. Ben bang dat ik veel weerstand krijg in mijn omgeving. Maar het is onze keuze:)

Wij mogen nog steeds adopteren, alleen staat het nu op on hold. We moeten binnen 2 jaar beslissen of we wel of niet doorgaan. Met als regel dat het eigen kind 1 jaar of ouder is. Wij zijn relatief jong (31/32) we denken dat als alles goed mag gaan we niet meer gaan adopteren (hoge kosten we hadden voor Amerika gekozen wat echt heel duur is) we hebben nog geen kindje geadopteerd... we zouden op intake bij een adoptie bureau toen dit cadeautje er tussen door kwam :)

ooh spannend! Hopelijk krijgen jullie een mooie echo? snap ik dat jullie hem wel laten doen, het is per stel zo verschillend. 
Maar met onze achtergrond voor Adoptie waar je open moet staan voor kinderen met “special needs” oftewel handicaps weten we heel veel van handicaps etc. 
Je kan het idd nooit zeker weten, gelukkig was het helemaal goed met t kindje van die vriendin!!

ja dat is wel zo zodra je het weet ga je gericht shoppen!! En idd als er dan een tweede komt is het handig als het genderneutraal is?
ik heb t geluk dat mijn zussen ook kindjes hebben ben tante van 3 jongens en 1 meisje! Ik kan veel lenen! 

Wij hadden vrijdag een echo! Nu 9 weken en Ooh zo mooi! Nu over 3 weken weer een echo (kan niet wachten ?)

@deetje, hopelijk voel je je nu iets beter nu je er wat meer over kan praten. Hier ook kha gegeten, nu gewoon khb. Ik let wel degelijk op wat ik eet, iets meer fruit nu erbij en niet toegeven aan de sugar rushes ?
@Gebruiker10155430, gefeliciteerd met deze spontane zwangerschap! ❤️
Ik wil niet weten wat het wordt (+/- 29 maart uitgerekend) en mijn vriend laat het aan mij over. Tegenwoordig kun je al zoveel weten, de verrassing des te leuker ? (vind ik)
Wij hebben eind aug intake, zal dan ook gelijk een termijnecho gepland gaan worden gezien ik dan al 9 weken ben.
Mijn 3 beste vriendinnen weten het nu, maar de rest van de familie echt pas bij de +/- 12 weken. Gezien mijn eerste miskraam, wil ik "zeker weten" dat het dan nog goed zit... 

Wauw, Gebruiker10155430
Wat een schitterend nieuws, gefeliciteerd.
Vriendin van ons is door ivf nu zwanger geworden, van haar hoorde ik hoe zwaar de rit is. Wat super mooi dat je toch zelf zwanger bent geworden.
Dames die misselijkheid is wat, vandaag ook overgegeven. Hier willen we dit keer het geslacht pas bij de bevalling bekend laten maken en er zelf zeg maar achter komen :).
Idd lange rit om tot maart te wachten babieboo maar een leuk moment om er zo achter te komen. 

Wij willen er ook voor kiezen om niet te weten wat het wordt.. dan wordt het extra speciaal! En inderdaad ook om alles zo neutraal mogelijk te kiezen.. ik ben al helemaal op de wit/zwart/grijs plaatjes aan het zoeken ?
wij hebben morgenavond een info afspraak over de nipt en combinatietest.. ik hoop dat ik na alle info een goede keuze kan maken! Ik twijfel nu heel erg..
Vwb kha/khb ik dacht ik begin rustig met wat fruit en eventueel een cracker of beschuitje.. maar ik ben door die kleine toenamen ineens echt gaan toegeven aan sugarrushes ??‍♀️ Ik merk dat ik me nu heel ellendig voel en ik heb het gevoel dat dat door de suikers komt maar het lukt me even niet meer om terug in het “garreel” te komen zegmaar.. ik heb ook het idee dat kha voor mij beter werkt als khb maar dat is volgens mij niet heel handig als je zwanger bent.. maar goed ik ga proberen de draad weer op te pakken en hoop dat ik me dan ook snel beter voel!
wie heeft het al op zijn of haar werk verteld? Heb je het alleen aan je naaste collegas verteld? Of meteen aan iedereen? Lijkt me ook raar als mensen er zelf achter moeten komen als je dik begint te worden.. maar om er nou zo een half commercieel gedoe van te maken door iedereen meteen te vertellen vind ik ook zo wat hahaha.. wat een dilemmas allemaal!
X Deetje

@RoseLisax 
dankjewel! Heel bijzonder! We hadden nooit gedacht dat het nog mogelijk was!
ja het medische traject is erg zwaar, zoveel hormonen zoveel spuiten.. en de zekerheid heb je nooit. Wij zijn na 6x iui (voorloper van ivf ) en 2x ivf gestopt.
wat enorm mooi dat je vriendin dankzij ivf zwanger is geworden! 
Jij een fijne zwangerschap!
mooi hoe iedereen de afweging maakt wel of niet weten wat het geslacht word :)

Terug
Bovenaan