Uitgerekend Maart 2020

Hier nog niks aan collega's verteld. Ga het deze week wel aan mijn manager vertellen, zij weet ook van mijn miskraam. Kreeg toen gelijk een tijdje vrij om bij te komen en aan mezelf te denken. ?
De rest van de collega's ook pas rond de +/- 12 weken. Ik ben wel wat forser van mezelf, dus niemand die het voorlopig merkt aan mijn lichaam (draag ook uniform). ?
Hier sinds gister van het een op t andere moment is de misselijkheid over... Hopelijk stabiliseert mn lichaam zich, want maak me ook gelijk weer zorgen over kwaaltjes die afnemen...... ?

Goedemorgen allemaal,
Ik mag mij hier ook melden :). Afgelopen vrijdag hebben wij de eerste echo gehad en ik ben nu 7 weken en 4 dagen, 26 maart uitgerekend van ons eerste wondertje. Het hartje knipperde al vrolijk op de echo. Al vind ik het nog steeds heel onwerkelijk dat er een mini mensje in mij groeit. Zijn er meer die het zich nog steeds niet voor kunnen stellen? Ook al zijn alle symptomen aanwezig en heb ik het al gezien.

Toen ik in mei stopte met de pil gingen wij er eigenlijk een beetje vanuit dat het wel minimaal een half jaar tot een jaar zou gaan duren, maar het was bijna gelijk raak. Mijn broer en schoonzus zijn al bijna 2 jaar bezig en ik voelde me dan ook best schuldig toen we ze vertelden dat het bij ons al gelukt is. 

Ik heb het vanmorgen op mijn werk verteld, daar reageerden ze gelukkig heel positief.

Liefs Leonie

Gefeliciteerd meiden die erbij zijn gekomen! En wat ontzettend bijzonder Gebruiker10155430!
Wij hebben vandaag de eerste echo gehad en alles was goed!! Vruchtje in de baarmoeder en hartje klopte! Verder was het nog erg klein dus weinig te zien. Over 3.5 week weer een echo, de termijnecho. 
We zijn heeel blij! Echt even besef momentje nu dat het echt waar is :) We gaan het dit weekend vertellen aan familie.

@Elsiejoy @Zonnebloempje @LeonieS
ahh wat heel fijn dat jullie ook een goeie echo hebben gehad!! Lijkt me zo bijzonder om te zien als het kleintje echt al Gaat bewegen.. ☺️ Hoeveel weken zijn jullie nu? En hoeveel mm/cm was het kindje op de echo? 

Hey Dames!
Leuk te horen dat de echo’s allemaal ok zijn! ook hier een supergoeie 2de echo gehad. Beide kindjes zien er supergoed uit, geen vanishing twin syndroom dus! Ik heb 2 keer een mooie sterke hartslag mogen zien en horen! Vandaag ben ik 10 weken! 25% van de zwangerschap zit erop. Zo raar! Hier weet iedereen het nu in mijn omgeving.
29augustus ga ik terug om nipt test te laten doen en voor verdere controle. Ben zo benieuwd wat het gaat worden, en of ze 2 of eeneiig zijn. Kan niet wachten! 

Qua symptomen gaat het hier nog steeds redelijk goed, nog steeds hoofdzakelijk last van vermoeidheid en heel slecht slapen. Daarnaast steeds vaker en intenser misselijk, maar mag nog altijd niet klagen.
ik heb wel sinds een anderhalve week pijn aan de zijkant van mijn bovenbenen, thv mijn heupen. Ik dacht eerst dat het spierpijn was, maar ben sinds mijn verlof nu een weekje terug aan t werk en de laatste 2 dagen is het echt erg geworden dus maak me daar een beetje druk over. Denk dat ik een afspraak bij mijn osteopaat ga maken om eens te laten checken, niet?

veel liefs,

Do

Ik ben nu 8 weken. De grootte kon ze nog niet goed meten omdat het nu nog zo klein is, maar rond de 15 mm. Hoe ver ben jij elsiejoy?
Wat fijn Do! Goed om te horen. En ja ik zou het even laten checken als je je er ongerust over maakt. Checken kan nooit kwaad toch?

@ Elsiejoy Wat leuk om al beweging te zien :)
@ Zonnebloempie fijn dat alles er goed uitziet, wij hebben het iedereen al verteld maar het besef is er nog steeds niet echt haha.
@ Emmalove Ik ben nu 7+5 het kindje was vrijdag 1,07 cm
@ Dotinlove super dat de echo goed was, ik zou het inderdaad even laten checken het kan ook het bekken zijn.

Hier vandaag weer erg misselijk, tot nu toe blijft gelukkig alles wel binnen. Verder doen mijn borsten pijn, hebben jullie dat ook?

Terug
Bovenaan