Uitgerekend Maart 2020

Hier in de regio kun je tussen de 6 en de 40 weken op eigen verzoek een echo inplannen als je zou willen ❤️ 
Als je een miskraam (o.i.d) hebt gehad, dan ben je de eerste 12 weken toch iets banger denk ik.. Ik wel iig, het is niet zo dat ik er continu mee bezig ben, maar spookt wel zo nu en dan door mn hoofd "als het nu maar wel goed gaat". Dus @dotinlove, ik vind deze uitspraak dus toch een beetje kort door de bocht.."maar soms moeten we ook gewoon accepteren dat slecht voelen, bloedverlies, of moodswings gewoon een onderdeel van jou unieke zwangerschap zijn waarin bijna alles geoorloofd of normaal is" Maarja, ieder voor zich. Liever een keer teveel controle, dan te weinig. ? Vooral bloedverlies moet je gewoon serieus nemen. Het gaat om je kindje... Liever teveel bellen en alles oké, dan maar afwachten en later niet oké.. 

Ik bedoel er eerder mee aan te geven dat een zorgeloze zwangerschap zonder ongemakken niet echt bestaat volgens mij. En ik heb eerder het idee dat dat wel zo geïdealiseerd wordt soms waardoor het niet voor iedereen makkelijk praten erover is. Vandaar ook de steeds terugkomende vraag hier: zijn mijn zorgen normaal? En dat wil ik enkel bevestigen met een dikke JA! Dat is normaal, dat hoort erbij! Maar natuurlijk zoals je zegt, als je je echt druk maakt dan laat je je beter even checken. Dan ben je meteen van die vervelende stress af want dat is het laatste wat je nu kunt gebruiken. 

Laat mij zeggen dat ik alles behalve kort door de bocht ben, maar uiteraard kunnen we met lezen niet onze emoties eruit opnemen, dus ik begrijp het wel als je het zo opgevat hebt. Ik hoop dat ik het hiermee een beetje verduidelijkt heb.

veel liefs,
Do

Hallo dames!
Vandaag de echo gehad met 7 weken en 5 dagen en een kloppend hartje gezien? zelfs een dagje vooruit gezet, morgen dus 8 weken.
Wat een boost geeft dat☺️ 5 september hebben wij de termijn echo, dan zou ik 10 weken en 6 dagen moeten zijn.
Hoe is het met jullie?

Het is vooral bij elk keer dat ik een steek buikpijn voel, ik gelijk terugdenk aan die miskraam. Als het voor het slapen gaan gebeurd, slaap ik gelijk die hele nacht niet. 

Pretecho gepland voor morgen. Er zit hier een echo bureau in de buurt waar je gewoon via de website een tijdstip zelf kan aanklikken die nog vrij is. Leuke bijkomstigheid is dat ik dan zaterdag een leukere foto heb ( iig leuker dan die vlek nu op de echofoto) om aan mijn familie te laten zien. 

Ik denk op die momenten van buikpijn trouwens wel heel hard van : er is niks, het zit tussen je oren. Echter het gevoel wat ik krijg, kan ik gewoon niet uitzetten. 

Hoi ik ben nu bijna 8 weken aanstaande woensdag en hebben 19 augustus onze eerste echo vind wel erg spannend omdat we twee miskramen hebben gehad. Ben nu wel heel erg misselijk en gevoelige borsten en erg moe. Verder gaat het nu prima hopelijk maandag dat kloppend hartje dan ben ik gerust.  Anoniem  

Hoi dames!
In het begin van dit topic was ik hier ook nog aanwezig omdat ik zwanger was. Dit werd uiteindelijk een miskraam helaas. Ik lees stiekem nog wel af en toe mee met jullie en fijn dat het met de meeste van jullie goed is blijven gaan!

@dotinlove zo bijzonder ook dat je in verwachting bent van een tweeling! @elsiejoy fijn dat bij jou de NIPT goed was, geniet er van!!! Hopelijk zijn je meeste zorgen nu (een beetje) weg!

Ik kan jullie vertellen dat ik weer een positieve test heb gehad! Vier weken na mijn miskraam had ik een positieve ovulatietest en gisteren had ik een heeeeel licht positieve test (zit nog voor NOD). Als alles goed blijft gaan verhuis ik dus naar het april topic :)

Geniet allemaal van jullie zwangerschap!

Aaaaaaah Zeeuws meisje!!!!!??????????????????
jeetje man wat ben ik blij voor he! Heb echt nog zo vaak aan je moeten denken! Wat fijn! Mijn dag kan echt niet meer stuk! Denk dat jij en je partner dus wel supervruchtbaar zijn haha! Blijf je toch een beetje hier om ons op de hoogte te houden van je zwangerschap?? 
Heel veel succes, hoop dat het je deze keer vlekkeloos verloopt!♥️❤️???

Terug
Bovenaan