Uitgerekend Maart 2020

Hoi mama.s ik had twee dagen geleden gezegd van de eerste echo vandaag gehad alles was on orde mooi kloppend hartje zach nu ook echt al een groeiende baby in. Nu kunnen we eindelijk gaan genieten van ons nieuwe wonder vrijdag volgende echo al kan nu al niet meer wachten ? eindelijk positieve nieuws naar twee miskramen van vorig jaar.   familie vrienden en iedereen weet het nu zo blij nu ? gr Natascha 

Wat fijn Natascha!
Ja wij hebben het dit weekend aan de eerste mensen verteld, mijn zusje en mijn moeder. Volgend weekend de rest van de fam! (Oma, ooms en tantes doen we pas later). Ben nu 9 weken!
Vanavond is de instructrice langs geweest voor moeders voor moeders. Mooi en zacht hydrofiele doek gekregen! Vanaf nu dus plassen in kannetjes ;)

Wij hebben net de termijn echo gehad! Ik mocht op de behandeltafel gaan liggen met mijn broek open, gelletje op mijn buik.. en ja hoor, alleen maar darmen te zien hahaha.. dat is dus toch weer een inwendige echo geworden!! 
Maar wauw wauw wauw!!! Alles zit erop en eraan, heel apart om te zien dat het van een soort blobje nu echt een mensje is ? 4 CM lang!
we hebben het hartje voor het eerst gehoord ik ben even helemaal in de wolken en wil het zo graag aan iedereen vertellen hahaha maar nog even geduld tot mijn zwager terug is van vakantie en dan kunnen we het rond gaan bazuinen ?
de datum is nu vastgezet op 10 maart ??
X (van een misselijke maar vrolijke) Deetje

Hoi!
Hier nog 1 voor de maand maart ? de 8ste van 2020
ik ben er net 3 weken achter dat ik zwanger ben.
tot 3 weken terug gewoon de pil geslikt ?
maar wel erg gewenst hoor ?
Nu alleen t nadeel dat eten beetje drama wordt.. misselijk na een paar happen..
vet irritant, vooral als het een heerlijke Pasta is 
vandaag weten de belangrijkste mensen het.. (familie als ooms en tantes, vrienden vriendinnen die dicht bij staan, ouders wisten t 3 weken terug)  ben zelf niet zo van social media dus houdt t gewoon ook kleinschalig met vertellen. 

Nou Elsiejoy ik moet zeggen, Darmen zien er best gek uit op een echo ?
Maar ik heb dus een USB-stick meegekregen met wat echo fotos en een filmpje... ik heb er vandaag al 100x naar gekeken, ben echt een soort van verliefd! 
Ik heb al sinds het begin het gevoel alsof ik griep heb.. zo een ellendig moe en misselijk gevoel de hele dag door.. dus even kunnen zwijmelen is dan ook wel fijn!

Hallo allemaal,

Ik ben 9 maart 2020 van ons eerste kindje uitgerekend. Bij de tweede maand was het al raak! :) Ik ben  vorige maand getrouwd met mijn vriend met wie ik deze maand 10 jaar samen ben. Heel spannend allemaal. Momenteel veel kokhalzen, misselijk, moe en pijnlijke borsten. Maar over het algemeen valt het allemaal mee.

Leuk om  met jullie in contact te komen!
Liefs, Kimberly

Ah wat leuk Kimberley, gefeliciteerd! Wij zijn 2 maanden geleden getrouwd en nu bamm.. door op de volgende roze wolk! 
En wat fijn Deetje weer een goed echo! Wij kijken ook zo uit naar onze termijnecho! 
Ik voel me gelukkig iets beter, maar nog steeds erg moe en misselijk met vlagen. Gisteren op werk tijdens een overleg weg moeten rennen naar de wc.. Oeps haha.Eetlust heb en ik al 4 weken niet meer, terwijl ik anders altijd echt een vreetzakje was :) 

Terug
Bovenaan