Uitgerekend Maart 2020

Hallo allemaal!!! 
Wij verwachten ons eerste kindje! Maandag hebben wij de echo! Ik denk dan 8 weken zwanger te zijn. We zouden 2 september een echo hebben maar omdat ik dagelijks (oud) bloedverlies heb, buik en rugpijn en tot 2 keer toe een drup vers bloed kon ik niet meer genieten en mag ik eerder komen! 
Ik hoop zo dat alles goed is!! Gelukkig lees ik van jullie allemaal goede verhalen, daar gaan wij ook voor. 
Weinig kwaaltjes hier. Beetje misselijk, opgezette darmen dat wel en mijn borsten die zeer doen.. verder moe maar echt niks te klagen! 
Liefs! 

@Dotinlove aah wat super lief van je! ?❤️ Dankjewel meid! Ik zal jullie op de hoogte houden. ? Nu is het nog pril dus vind het wel weer spannend maar heb goede moed! 

Even geleden dat ik op dit onderdeel van het forum keek. Wat een mooie berichten hier!
@elsieJoy, wat fijn dat het goed gaat met je zwangerschap en dat je goede NIPT uitslagen hebt gekregen. 
@ ZeeuwsMeisje, gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap! Ik hoop met je mee dat het vruchtje goed zal groeien. 
Alle anderen hier ook een goede zwangerschap met mooie echo’s en niet al te heftige kwalen gewenst. 
Mijn uitgerekende datum is nu 25 februari, maar in mijn familie worden baby’s doorgaans na 41 - 42 weken geboren, dus ik ga uit van begin maart en blijf daarom regelmatig hier buurten ?

In het begin berichtjes achter gelaten onder de naam welpje! 
Inmiddels de tweede echo gehad en nu 4 maart uitgerekend. Als dit kindje gezond ter wereld mag komen is mijn dochtertje 1 jaar en 1 maand. 
Blijft bij mij spannend. Vorige zwangerschap suiker en hoge bloeddruk. Dus sta wel extra onder controle vanaf 16 weken. Tot nu toe alles onder controle haha. 

@dotinlove, sorry, kwam inderdaad een beetje over (op mij) als, "maak je niet druk joh, de meeste vinden het spannend en er is altijd wel wat" excuus.
@elsiejoy, ik denk dat er  net als bij een dokter of tandarts, wel spoedplekjes zijn bij een echo centra, of dat je dan wordt doorverwezen naar het ziekenhuis?
Voor alle nieuwe zwangeren onder ons, gefeliciteerd! ❤️ 

Hier vorige week 1e echo gehad bij fertiliteitsarts. Alles was goed. Hele korte echo, echt maar 1 minuut ofzo. Hartje als eerste gezien en toen zagen we pas ons mini mensje. Was 1.2 cm dus rond de 7.5 wee dus zou nu 8 weken zijn denk ik. 
Voel me nu prima. Morgen intake en volgende week 2e echo en dan vertellen we alle vrienden het. We hebben onze ouders het al verteld omdat we op vakantie met ze waren en mijn ouders verteld dag voor mn broer zijn bruiloft. Mijn opa en mn broer op de bruiloft verteld. Ook mijn ooms en tantes die avond het verteld. Gisteren oma het verteld. Dus familie weet het allemaal al. Nu de rest nog. Werk wil ik pas vertellen als ik meer uren op contract heb gekregen, zit er aan te komen maar wil het nu wel snel hebben. Dus ga er snel achter aan. Heb 11 uur op contract en voor tijdelijk steeds totaal 24. Dus heb liever 24 uur anders krijg ik bijna niets uitbetaald als ik straks met verlof ben. 
Jullie allemaal mensen al verteld? 

Terug
Bovenaan