Uitgerekend Maart 2020

Oh zonnebloempje, dat is opzich wel fijn toch.. ik ben nu juist een echt vreetzakje geworden.. meestal als ik wat eet gaat namelijk de misselijkheid weg! Maar ik moet zeggen ik wil alleen maar zoete snaai en dan eeer hartig.. ik verlang jammer genoeg niet naar komkommer, snoeptomaatjes en andere gezonde dingen die ik altijd at ?
Kriebelbeestje, ik heb ook super veel puistjes op mijn voorhoofd nu.. en dat heb ik echt nooooit gehad.. hooguit 1 lastige rode pukkel in mijn gezicht, maar nu zijn het enorme sterrebeelden ? de grote beer is er niets bij.. maar ik heb nog liever puistjes dan die misselijkheid!! 
Elsiejoy, Heb je ook wel van die echte grote steenpuist achtige dingen? En dan met name op je bil of in je lies? Pffff kan soms amper zitten.. mjah dat had ik voorheen ook wel eens dus dat is nu niet anders!
X Deetje

Ik vroeg me trouwens wel af (ik was voorheen namelijk echt streng op dieet), zijn hier mensen die hun gewicht in de gaten houden?
Zo ja, zijn jullie al aan het aankomen? En denk je dat dit al door de zwangerschap zelf kan komen of dat dit echt komt omdat je je (vr)eetgedrag aanpast?
x Deetje

Hoi dames,
@dotinlove jij vroeg me om je op de hoogte te houden hihi en ik heb een niet zo leuke update. Mijn testen liepen niet zo goed op en dat zat me niet lekker. Gisteren moest ik bloed prikken voor mijn schildklier dus ik heb vooraf de doktersassistente gebeld of ik ook hcg mocht laten prikken. Vanmorgen gebeld voor de uitslag en helaas was mijn hcg waarde dusdanig twijfelachtig dat de huisarts dacht dat het wellicht nog van mijn vorige miskraam was. Dit is overigens uitgesloten omdat ik negatief testte na mijn miskraam, een echo heb gehad om te kijken of alles schoon was en ook duidelijk een eisprong heb gehad. Dus het is wel een nieuwe zwangerschap maar helaas eentje die ook weer gaat uitdraaien op een miskraam. Maandag heb ik een echo en over 2 weken nog eens opnieuw prikken. Hopelijk komt het vanzelf op gang en hoeft er geen medicatie en/of curretage aan te pas te komen. Voor mij mocht het helaas deze ronde weer niet zo zijn. Maar ik heb er wel 'vrede' mee. Klinkt misschien heel gek, de vorige keer was ik erg verdrietig en nu ben ik opgelucht dat het wel weer zo snel is. We hebben nauwelijks aan het idee kunnen wennen. Alleen hoop ik echt dat het vanzelf op gang komt!
Ik hoop dat het met jullie allemaal goed blijft gaan! ??

Zeeuws meisje, wat verdrietig nieuws ? Dikke knuffel ❤️ Is er wel nog iets kans dat je hcg nu gewoon nog laag is, maar nog wel op kan lopen?

Deetje, hier houd ik mn gewicht wel bij.. (elke zondagochtend) Ik at koolhydraatarm (en viel daar ook van af) en dat wordt nu natuurlijk niet aangeraden, maar wil ook niet gelijk (veel) aan gaan komen. ??? Verloskundige zal het ook bij gaan houden als je op controle komt. 
https://www.oudersvannu.nl/zwanger/gezondheid/gewichtstoename-tijdens-zwangerschap-wat-gezond/ Dit is normaal, dus hoop daar ook binnen te blijven gezien ik al wat overgewicht van mijzelf heb.. ?
Hier moest ik trouwens vanmiddag zo hard niezen dat ik echt zoveel pijn had in mijn buik, een hele felle gemenee steek ? herkennen jullie dit? Liefs, Boo. 

Zeeuwsmeisje jeetje heftig zeg. Sterkte ?
Babieboo ik herken het niezen wel ja. Heb ik ook al een paar x gehad. 
Deetje ik let niet echt op mn gewicht. Aankomen gaan we toch wel haha. Probeer wel meer groente en fruit te eten dan dar ik normaal doe
Maar mijn buik begint al echt te groeien. Savonds doen mn eigen broeken pijn dus hup trainingsbroek maae weer aan. Ik kan op mn werk niet heel lang mn mond meer houden denk ik want dat zien ze gelijk. Wij hebben woensdag avond onze 2e echo wat voor mij voelt als 1e echo. Want 1r echo was in het zh en was echo erin ohja hartje 1.2 cm en klaar. 1 min ofzo. Weet alleen dat het goed is maar geen uitgerekende datum enzo dat horen we dan nu woensdag. Ben benieuwd. Ik denk 28 maart ofzo. 

Hoihoi,
dit is voor mij de eerste zwangerschap dus superspannend natuurlijk.
ben alleen wel een persoon zonder geduld en ben snel bang dat er iets mis is. ben nu 12 weekjes en 4 dagen en heb pas over 10 dagen weer een afspraak bij de vk... en ben wel echt super benieuwd of alles natuurlijk nog goed is...
mijn buik is echt nog helemaal niks gegroeit, ben zo benieuwd wanneer dat gaat gebeuren hoe zit dat bij jullie... 
voor de rest heb ik weinig tot geen klachten gehad en met de 10 weken echo was alles gewoon goed 

ben heel erg benieuwd wat jullie ervaring hierin is 
uitgerekend op 2 maart ?

Hier ook al een klein buikje! (10 weken nu) Maar echt mini hoor. Ik hou mijn gewicht niet in de gaten. Ben slank van mezelf en nu ik geen eetlust heb, is het voor mij dus eerder een probleem dan fijn ;) Ik kijk er erg naar uit dat ik weer lekker kan eten. Eet nu kleine beetjes verdeeld over de dag.
Ja Boo, ik herken zeker wat je zegt over het pijn in de liezen bij het niesen. Schijnen je wanden te zijn die oprekken?
Ik zou je niet teveel zorgen maken Gebruiker10159139. Makkelijk gezegd natuurlijk, maar stress is alleen maar slecht voor het kindje. Als je 2 weken geleden nog een echo hebt gehad waarbij alles goed was en je over 10 dagen alweer mag zou ik proberen het wat los te laten en te genieten :)!

Hey meiden,
Ik reageer niet zo vaak maar lees wel altijd mee.
Nu 9+4 en net best veel bloedverlies gehad. Ik zit op dit moment in Noorwegen en kan niet zoveel doen, wel heb ik gelijk de verloskundige gebeld en ik mag donderdag als we terug zijn gelijk komen.

Zijn er meer meiden die ook bloedverlies hebben gehad en waarbij het gewoon goed ging? Met 7 weken hebben we wel een kloppend hartje gezien, maar ik maak me nu zo ongerust.
Liefs Leonie 

Terug
Bovenaan