Uitgerekend Maart 2020

Lief dat je voor me duimt ElsieJoy. We zijn vandaag weer thuis gekomen. Ik heb vanmorgen onderweg al gebeld voor een afspraak en mag morgen om 9.30 komen voor een echo.
Ik denk nu zelf dat het wel goed zit, omdat ik nog steeds erg misselijk ben en mijn borsten heel gevoelig zijn. Maar toch heb ik die bevestiging nodig dat het echt zo is. 

Ah leonie, wat vervelend nieuws, hopelijk was je echo vanmorgen goed?! ? Hier namelijk wel slechte ervaring met wat bloedverlies en toch aanhoudende symptomen ?☹️
Hier vanmorgen bij de dokter geweest voor medicatie, houdt weinig meer binnen en hele dag super misselijk. Hopelijk werken de pillen (snel).. Ben nu 9w4d zwanger, volgende week weer een echo ? en daarna mag iedereen het weten. 

Hoi hoi allemaal. Tijdje niet meer gereageerd. Gisteren 2e echo gehad. We dachten dat ik rond 10 +4 zaten dus via buik echo gemaakt. We zagen gelijk hartje kloppen dus dat was fijn, toen bleef het bij de vk heel lang stil en bleef maar draaien en zoeken. Dus ik dacht al .mm vreemd. Toen opeens zei ze ik kan het niet goed in beeld krijgen en om op te meten. Zie de rug lopen en een stukje van schedeltje maar daar houdt het mee op. Ik zie niet de hele structuur van de schedel dus dat zou betekenen dat de schedel niet dicht zou zitten dus is niet  goed. Dus ik had de tranen al in mn ogen, dus ik gaf aan kunnen we geen inwendige echo maken? Zodat je alles beter kan zien? Ja dit wil ik wel proberen en kijken hoe en wat.
Dus inwendige echo, gelijk zagen we alles. Rompje, ruggetje, schedel compleet (zie foto hieronder) dus ik was gelijk blij en de vk zei ook al hehe dit wil ik graag zien. Maar ze zegt door die 1e echo wil ik het zekere voor het onzekere ik wil dat je naar het ziekenhuis gaat en een echo daar doet om te zien wat zij er van zeggen maar deze echo is veel beter dan via de buik. Nu moet ik dinsdag ochtend pas naar het ziekenhuis dus zit het ene moment echt diep in de put dat ik denk..  het is mis maar het andere moment denk ik de 2e echo inwendig was beter of goed dus hou je daar aan vast. 

Oef spannend hoor kriebelbeestje, hopelijk krijg je dinsdag goede berichten. 
Elsiejoy, dat lijkt me een bijzonder moment als je voor het eerst het hartje hoort.
Ik heb gisteren een echo gehad en gelukkig is alles goed, ons wurmpie is goed gegroeid en het hartje klopt goed. De bloeding is waarschijnlijk veroorzaakt door een gesprongen adertje. Ben enorm opgelucht ? 

Hoi allemaal, het was ook een tijdje geleden dat ik gereageerd heb. Ben namelijk van de week weer terug gekomen van vakantie. Nu 10 weken. Gelukkig na de vakantie een goeie echo gehad?. Heb ook bloed laten prikken. Hier kwam uit dat ik rhesus negatief ben. Dus negatieve bloedgroep heb, iemand hier ook die negatieve bloedgroep heeft? Vind het toch spannend ook omdat je tot 27 weken moet wachten voordat ik een bloedonderzoek krijg om te kijken welke bloedgroep het kindje in mijn buik heeft. Iemand die dit misschien ook heeft? 
Ahh @kriebelbeestje dat is zeker even spannend.. hopen dat het dinsdag allemaal goed mag zijn ?

@zeeuwsmeisje, hoeveel was je HCG dan? Wat vervelend nieuws zeg. Ik hoop gewoon dat je een hele lage hcg hebt, of is dat wishfull thinking? Ik wens echt dat het je eens gaat meezitten.
ik heb ook niet zo goed nieuws, ik heb een hele zware bloeding gehad gisteren, leek wel een waterval van bloed. Bleek dat een bloedvat gescheurd was, naast de placenta van 1 baby. Gelukkig is het bloed naar buiten gekomen want anders had de placenta los kunnen komen. Nu zit er een korstje en is bloeding gestopt, dus ik mag niets meer doen dan enkel platliggen om ervoor te zorgen dat het hopelijk niet alsnog gaat bloeden en fout zou lopen. 
Wel heb ik een supermooie echo gehad van 2 springende baby’s, ze zien dr echt schattig uit!
?

Ja klopt vandaag 12W5D. Ik ben 10 maart uitgerekend, volgens de app en de echo’s dus normaal zou dat moeten kloppen.?
esliejoy, neem jij Davitamon in? Stop er anders eens 2 dagen mee om te kijken of dat betert. Daar zit veel ijzer in en mij maakte dat heel erg misselijk. Voel me nu zoveel beter!!!

liefs..

Terug
Bovenaan