Uitgerekend Maart 2020

@Elsiejoy jaa vind het ook behoorlijk spannend allemaal.. 12 september hebben we de termijnecho dus dan wordt alles even duidelijk uitgelegd. Wat ik tot nu begreep is als de moeder rhesus positief is, dat als het kindje dan negatief zou zijn dit niet uit maakt. Jaa ik ga morgen even de huisarts bellen om te vragen of zijn bloedgroep bekend is, als dit niet is even bloed laten prikken. 
Hoe gaat het verder met jou? Hoe ver ben je nu?

Jeetje wat schrikken Dot! Hopelijk blijft nu door het platliggen alles goed gaan.
Emma, ik ben waarschijnlijk ook rhesus d negatief. Mijn moeder herinnerde zich dat nog. Aankomende week ga ik bloedprikken dus dan weet ik het definitief! Van wat ik er tot nu toe van weet is het niet erg hoor, met die extra injecties voorkom je dat je antistoffen aanmaakt tegen de baby. Alleen vervelend die extra injecties ;) Maargoed, dat ben ik toch al gewend haha. Prik 2x in de week b12 injecties.

@Zonnebloempje oh echt, ben benieuwd wat er bij je uitkomt! Ik had er verder nooit echt van gehoord.. Exht elke dag spuiten voor b12? Best wel wat.. maak je dit te weinig aan? Had net de huisarts gebeld om te vragen of mijn vriend bloed mag laten prikken voor zijn bloedgroep/rhesus factor. Stel hij is negatief dan is het kindje altijd negatief dus vond het voor onszelf gewoon fijn om te weten. Maar huisarts deed er zo moeilijk over dat dat geen toegevoegde waarde heeft enz. En dat is misschien ook wel, maar vinden het zelf gewoon fijn om te weten. Dus baal echt ffe hiervan. 

Echo in het ziekenhuis gehad, alles is goed. Gelukkig. Wat een opluchting. Waarschijnlijk 10 +1 Dus 30 maart uitgerekend. Donderdag een echo bij onze eigen vk dus weer een keertje kijken. Einde van spannende weken is in zicht. Deze week de vrienden vertellen en dan kijken wanneer ik het werk ga vertellen.

Wat een berichten weer meiden, hopelijk gaat alles voorspoedig! ❣️ Hier net een pretecho gehad ? Alles er op en er aan en ben 2 dagen verder dan mijn eigen berekening, nu 10+4. Ik ben nu dus 27 maart uitgerekend ? Deze week gaan we langzaam iedereen op de hoogte brengen, vrienden en familie ??
Ook heeft de Emesafene (medicatie) geholpen en is mijn misselijkheid aardig onder controle, hoef gelukkig niet meer over te geven. 

Hoi dames  
Paar weken geleden gereageerd dat de eerste echo goed was. 5 dagen later weer echo gehad was ook erg goed nu moet ik twee weken wachten maar vrijdag de termijn echo van onze kleine benieuwd hoe het dan is dan zijn we 10 weken + 5 dagen  tot nu toe gaat alles goed geen bloed verlies en voel me goed misselijk spuug minimaal 1 keer per dag. En erg moe.  Nu merkte dat de urine niet meer zo donker kijkt word dat minder hoe verder je in de zwangerschap komt?  Verheug me op vrijdag hopelijk weer een goeie echo.
Gr Natascha 

Hey elsiejoy, nee ok dat snap ik! Wat is jou waarde van ijzer de laastste keer gemeten? Ik heb net mijn eerste bloedresultaten terug en ijzer was 49. Moest normaal minstens 50 zijn.
@natje, de kleur heeft ook te maken met hoeveel je drinkt uiteraard. Maar sinds week 12 wordt het inderdaad lichter bio mij.
Liefs,

do

Hallo meiden. Mijn naam is Mila. Nu bijna 12 weken zwanger en uitgerekend op 22 maart. Ik heb niet eerder iets geplaatst hier omdat ik afwachtend was wat betreft de zwangerschap. Dit omdat het hiervoor zes keer is mis gegaan. Nu begint het geloof langzaam te groeien na een aantal goede echo’s. 

Terug
Bovenaan