Uitgerekend Maart 2020

Gisteren weer een echo gehad en ook deze was weer goed. Definitieve uitgerekende datum is nu 27 maart. Zit dan nu op 10 +6 . Voel me goed en geen klachten dus tot nu toe net als bij 1e zwangerschap. Hopen tot het einde dat het zo blijft 

Hoi dames net de termijn echo gehad  we waren eerst 29 maart ongeveer uitgerekend nu 31 maart  de kleine doet het erg goed was goed aan het bewegen op de echo ik ben helemaal verliefd volgende week mogen we weer kijken en eind oktober is de 20 weken echo ook al ingepland ? 
Gr Natascha 

Hoi meiden!
Ook hier een goede termijnecho gehad afgelopen woensdag! Wauw wat was dat fantastisch om te zien!! Kleintje was enorm aan het bewegen en dan dat geluid van het hartje.. wauuuw!
Ik ben 22 maart uitgerekend.
Het bloedprikken is een weekje uitgesteld bij mij dus weet mn bloedgroep en rhesusfactor nog niet, maar heb het nog even nagevraagd aan mijn moeder en ze kwam inderdaad mrt bewijs dat ik rhesus d negatief ben. Kan niet missen dus.
Ja klopt, ik heb een chronisch vitamine b12 tekort omdat mijn lichaam dat niet goed kan opnemen. Met de injecties komt de vitamine direct in de bloedbaan en dan dus wel :)

Ohja, ik heb sinds gisteren last van enorme duizeligheid met flauwvallen. Gisteren tijdens hond uitlaten ging ik knock out! Ik neem al extra ijzer in. Heeft iemand hier nog meer last van? Enorm vervelend!

Wie doet er mee met moeders voor moeders ?
Onze volgende  echo is 25 sept in het ziekenhuis voor laatst controle daar en dan alleen nog maar bij de verloskundige

Nee klopt nog niet geprikt. Doen ze dat ook standaard tijdens die bloedtesten? Dan krijg ik dat volgende week. Wat doe jij er nu aan dan?
Ik doe ook mee met moeders voor moeders!

Hey Dames,
Ik heb de uitslag van de nipt binnen. Ze hebben niks gevonden, en het geslacht is bekend!!! Het is een jongen en een meisje!!!!’????????

Terug
Bovenaan