Uitgerekend Maart 2020

Hoi allemaal,
Ik heb soms ook dat ik te snel opsta en duizelig wordt! Soms al als ik mijn veters strik en daarna mijn hoofd weer omhoog doe. Ben nog niet echt flauwgevallen gelukkig.. de laatste controle was mijn bloeddruk aan de lage kant! Wat normaal was aan het begin van de zwangerschap zei ze, maar dit kon de reden zijn van het duizelig worden..
ook ik heb de uitslag van de NIPT (zonder nevenbevindingen) binnen, helemaal goed! Ben super opgelucht!!
Helaas ben ik nog steeds heel erg misselijk en moe, ik merk wel dat de misselijkheid zich vooral bij sochtends houd en niet persee meer de hele dag!
Ik mag nog tot 26 september meedoen aan moeders voor moeders.
x Deetje A

Kriebelbeestje, we lopen tegelijk haha. Ik ben ook 27 maart uitgerekend ?
Hier gelukkig geen last van flauwte of duizelig, moet inderdaad niet tè snel opstaan. Hier werken de medicijnen tegen de misselijkheid gelukkig aardig goed, hoef nog maar à 2x in de week te spugen. Wel veel vlagen van misselijkheid, maar dat is te doen.
Ik ga deze week om bloed te prikken en over een paar dagen de termijnecho. Afgelopen week bijna iedereen op de hoogte gebracht na het ruim 7 weken voor onszelf te hebben gehouden ??  Nog een paar te gaan. 

Hoii hoii allemaal!

Misschien leuk als we een apje opstarten? Voor de meiden die willen en in maart zijn uitgerekend?
Ik merk namelijk dat ik af en toe best dingen op aan het zoeken ben of dat ik iets wil weten. En misschien ook wel leuk om mekaar via een apje te steunen en te volgen?
ik zelf ben zwanger van de 1e en vind het allemaal reuze spannend en leuk en nieuw samen met mijn partner. We hebben er heel veel zin in. 

Liefs Regina 

Hoihoi,

wij verwachten ons eerste kindje 2 Maart. Gisteren een geslachtsbepaling gehad en het was 100% een jongentje?? hij vloog alle kanten op zo leuk om te zien. Ik ben op dit moment 15 weken en 1 dag maar heb echt al super veel gekocht #oepss kon het niet laten ?

Groetjes Esmee ?

Hoi meiden,
Wij hebben net een auto ongeluk gehad.. Zijn redelijk oke maar de gordel kwam met enorme klap in mijn buik terecht. Zodadelijk naar huisarts en verloskundige. Duimen jullie voor ons?

Hoihoi! 
Alles is goed gelukkig!!! Was behoorlijk schrikken, maar gelukkig mochten we direct langskomen bij de verloskundige en heeft ze ons gerust kunnen stellen.  Kleintje zit goed beschermd in de buik en we hebben een extra echo gehad waarop we het kleintje volop zagen bewegen! Ook hebben we het hartje weer gehoord. Enorm opgelucht  :)!
Nu nog wel buikpijn, soort spierpijn van de baarmoeder noemde de verloskundige het, maar dat neemt hopelijk de komende dagen steeds meer af..

Hey allemaal,
Ik lees al een week of 8 mee op dit forum, maar wilde nu toch ook wat bijdragen. Al jullie verhalen helpen me enorm en misschien helpen mijn ervaringen ook wel weer iemand :). Ik ben 29 jaar, nu 12+5 weken zwanger en uitgerekend op 21 maart. Het is mijn eerste zwangerschap. We weten nog niet wat het wordt, maar rond 16 weken hebben we hiervoor wel een pretecho gepland. Tot nu toe gaat het redelijk goed; wel ben ik heel moe en vaak misselijk. Gelukkig zonder overgeven, dus ik mag niet klagen.
Wat ik wel lastig vind zijn m'n emoties. Ik ben volgens mij heel hormonaal, waardoor ik iedere week wel een paar keer super down/verdrietig ben. Dit vind ik best lastig, want je 'hoort' zo gelukkig te zijn tijdens je zwangerschap, en dat lukt me echt niet altijd door de vermoeidheid en de hormonen. Vaak kan ik het gelukkig de dag na zo'n hormonale bui redelijk relativeren en inzien dat het 80% hormonen waren, maar makkelijk is het niet. Iemand anders hier ook last van?
Verder had ik volgens mij dit weekend voor het eerst bandenpijn. Het deed echt gigantisch pijn in m'n 'lage' buik. Gelukkig was het na een paar uur voorbij, dus ik ga er gewoon vanuit dat dit verder oké is :). Anderen dit ook al gehad?
Er is natuurlijk nog veel meer om over te schrijven.. maar dat komt vast nog een keer!
Zonnebloempje: Wat enorm schrikken. Goed om te horen dat het met de kleine wel allemaal goed gaat :). Hoe gaat het met je duizeligheid nu? Ik heb het ook hoor.. maar gelukkig tot nu toe zonder flauwvallen. Heb al wel een paar keer de douche vroegtijdig moeten verlaten omdat ik te duizelig werd. Verder altijd heel rustig opstaan en pauzeren als ik aan het wandelen ben, anders duizelt het te erg.
Esmee: Gefeliciteerd! Leuk om te weten wat het wordt :). En ik denk dat ik zodra ik weet wat het wordt ook wel los ga in de winkels! Heb nu wel bepaalde spullen al op een digitale verlangslijst gezet, zodat richting babyshower en kraamtijd mensen de allerleukste dingen op dat lijstje kunnen vinden en ik dan nog niet alles zelf gekocht heb!

Terug
Bovenaan