Uitgerekend Maart 2020

babieboo oh ja haha leuk. Allebei tegelijk 
Ik moet de nipt nog betalen en dan ga ik prikken. Dus even kijken wanneer we dat gaan doen,  hen gehoord dat ze 10 buisjes bloed afnemen ? Het is op de route naar mn werk dus wil het combineren maar met zoveel verloren bloed denk ik er over na. Wie heeft de nipt al gedaan en had ook 10 buisjes  bloed af laten tappen? 

Hier al een goede uitslag van de nipt gekregen. Woensdag de geslachtsecho en dan weer bloedprikker op suiker. Hopelijk is die deze keer wel goed ?. 
Ben nu15.2 weken maar merk dat ik het veel zwaarder heb dan bij de eerst. Is noet niks dan 4 dagen werken en de rest van de tijd met een (wel ontzettend rustig en lief) kindje van 7 maanden rond te zeulen. Ach ja doe het met liefde. Ben wel kapot elke dag. 

Ik moet dinsdag weer naar de verloskundige en dan krijg ik het lab-formulier mee om bloed te laten prikken voor de nipt. Vorige week al bloed afgenomen om rhesus en bloedgroep te bepalen etc. Nekplooi van de kleine was mooi dun, dat is alvast positief ? Geen idee hoeveel buisjes ze afnemen.. 

Zonnebloempje, wat heftig zeg! 
Hoe gaat het verder emotioneel met jou? Kan mij voorstellen dat het goed schrikken is geweest. Wel fijn om te horen dat alles oke is met de baby. 

Ik ben vandaag precies 15 weken en heb afgelopen vrijdag geslachtsbepaling echo gehad. 100% zeker een meisje! Heel erg blij mee aangezien we al een jongen hebben. ( ook al was een jongen natuurlijk ook heel gewenst geweest)

Dotinlove, wat bijzonder een jongen en een meisje! Van harte gefeliciteerd! 

Kriebelbeestje, ik doe ook mee met moeder voor moeders. Deze week is mijn laatste week want maandag ben ik 16 weken. Ik moet zeggen dat ik er behoorlijk klaar mee ben! Ik wou twee weken geleden al stoppen, maar toen dacht ik, wat is twee weken nou op de tijd dat sommige mensen wachten om zwanger te raken.... Maar ik zou bijna een feestje willen vieren als ik de opvangbaker in de kliko gooi:)

miiraandaa ik begrijp je haha. Ik heb het ook vaak vergeten, heb alles boven staan maar moet dan zo nodig dan ga ik maar beneden. Jammer dan. Doe mn best wel en wil elke week 4 flessen vol hebben dus dat is mn doel. Nog 1 fles te gaan voor 2 dagen dus komt ook goed haha. Maar begrijp wek als je 16 wkn bent dat het klaar is. Ik ben bijna 13 wkn dus heb nog even. 
Wat leuk een meisje.
Wij denken er verschillend over, mn vriend en onze dochter denken een meisje. En ik denk een jongen. Aangezien ik net als bij mn dochter de zelfde zwangerschap voel denk ik ook toch wel dat het een meisje is. Mijn 3 vriendinnen zijn allemaal bevallen of nog zwanger van een meisje dus 2020 wordt een jongens jaar hoop ik haha. Afgelopen periode te veel meisjes om me heen geboren dus wordt tijd voor jongens anders is straks niemand die verkering met de meiden kan nemen ??? hahaha. 
Maar welk geslacht het ook is, alles is welkom. 

Goede morgen Dames. Ik ben Sevda 36 jaar. En 13 weken zwanger. 
Hiervoor heb ik 4 miskramen meegemaakt  gelukkig gaat het nu goed. Ik ben uitgerekend op 22 maart 2020. 

Veel succes allemaal. Veel liefs Sevda

@ ElsieJoy, wij hebben er ook flink discussie over gehad. Mijn vriend wil het niet weten en ik in eerste instantie wel. Inmiddels lijkt het mij ook wel leuk als het een verrassing blijft ?
Ik ben nu 13 weken en heb weer veel pijn in mijn onderbuik en rug. Vanmorgen urine na laten kijken maar het is geen blaasontsteking,  dus ik denk dat de banden weer flink opgerekt worden.
Vinden jullie het ook zo lastig om telkens weer een paar weken te moeten wachten tot de volgende controle? Je moet er maar vanuit gaan dat het allemaal goed gaat met de baby. Ik ben nog steeds erg bang dat er wat mis gaat, omdat het voor mijn gevoel nog steeds te mooi is om waar te zijn. 

Terug
Bovenaan