Uitgerekend mei 2022

Pilioenroos;

Mijn partner is ook heel lief, ondanks dat hij het ook best pittig vind. Wij hebben een peuter van 2,5 rond lopen en gelukkig begrijpt hij wel al een hoop maar peuter en het huishouden en een Zieke vrouw vind mijn partner wel heftig. Ik ga nu week 4 van de ziektewet in, enorm Ziek geweest en nu afbouwend van de medicijnen en hopen dat de hoofdpijn minder wordt. Zodat ik ook weer mijn steentje kan bijdragen in het gezin. Morgen hebben wij ons termijn echo met 11 weken. Ben heel erg benieuwd!

Helaas stopt mijn aandeel hier, vanmorgen naar de verloskundige geweest en ergens vorige week is het hartje gestopt met kloppen.
Zo onwijs verdrietig, dat we na 4 jaar eindelijk een positieve test in handen hadden. Helaas mocht het nog niet zo zijn. 

Ik sluit graag aan. Ben nu precies 10 weken en 15 mei uitgerekend. A.s. donderdag heb ik termijnecho maar heb al 2 echo's gehad. Één vitaliteitsecho en eentje op het hartjesspreekuur.

Sterkte Annemt, wat naar voor jullie!

Succes alle dames die komende week de echo hebben! Wij zijn komende donderdag aan de beurt voor onze eerste echo.

Welkom Wishfulthinking. Gefeliciteerd!

Wij hebben vrijdag onze termijnecho gehad. Alles was goed, we hebben pinda even flink zien dansen, was zo bijzonder! ? wel 3 dagen terug gezet. 
Nu afspraak maken voor bloedafname, de nipt en de 13 weken echo. Weten jullie al wat je gaat doen met de nipt? Succes met de echo's deze week!

Terug
Bovenaan