Uitgerekend november 2021

Wat leuk om jullie berichten te lezen! Wij hebben hebben volgende week de termijnecho. Hoop dan al bijna 13 weken te zijn. We hebben het alleen nog tegen mijn moeder en mn schoonouders verteld. Dus ben benieuwd dan!
Wat leuk om jullie beroepen te lezen! Ik werk ook in het basisonderwijs alleen in groep 4. Af en toe een dutje onder thuiswerk lijkt me heerlijk. Dat zit er niet in als ik werk. Vooral nu we in cohorten werken is het een hele dag met de kinderen vaak.
Hebben jullie al wat gekocht voor de kleine? Mijn man heeft een heel schattig jurkje met een legging gekocht. Zo ieniemienie weer! Dus ben er heel blij mee!

Wij hebben vanmorgen de termijnecho gehad, maar baby wilde niet meewerken haha! Zagen een heerlijk bewegend babietje maar de kleine wilde niet goed liggen voor de meting! Na 2 keer uitwendig en 1 keer inwendig maar besloten dat we woensdag terug mogen komen om opnieuw te proberen! Heeeeel vervelend om de kleine weer op de echo te mogen zien ?

Welkom With Love! Leuk dat jullie termijnecho eraan zit te komen! Ik heb zelf een mutsje en handschoentjes gekocht, verder hebben we al heel wat gekregen! Ik houd mezelf een beetje in toom, want weet dat we nog veel van familie gaan krijgen en nu al die zomerkleertjes (ZO LEUK!!) terwijl ons kindje eerst een wintegarderobe moet hebben, hihi.
Onze familie, vrienden en collega's weten het ondertussen ook allemaal. Over 3 weken vertel ik het ook mijn leerlingen en hun ouders.

@ Froemeltje: hahaha, ohhh vervelend inderdaad nog een keer een echo! Ik vind het zo grappig hoe beweeglijk ze zijn - en dat wij daar nog niks van voelen. Bij mijn termijnecho zette ons kleintje zich ook met beide voeten af en dat is dan zo onlogisch niets te voelen ??

@with love spannend volgende week de termijnecho ?? leuk!

@froemeltje haha wat vervelend zeg! Leuk hoor nog een keertje kijken?

Ik heb al wel wat kleertjes gekocht haha en ook al wel een aantal spulletjes gekregen. Ik kan mezelf moeilijk inhouden, al helemaal als ik eenmaal weet wat het wordt denk ik haha. Ik heb de spullen voor de babykamer en de kinderwagen ook al bemachtigd, beide 2e hands? ik ga van de week beginnen met een kleur/behang voor op de muren en dan daarna de meubels voor de babykamer schuren en verven, heb er al helemaal zin in haha (nu nog wel).

Hoi hoi was er even tussenuit maar hier was ik geveld door de corona...waardoor ik vorige week dus ook niet mijn echo mocht hebben...onzekere periode werd nog onzekerder. Zit alles wel goed daar nog binnen is wat ik het meeste mij blijf afvragen.

Gelukkig mag ik vandaag weer naar buiten en voel ik me goed maar ben zo ziek geweest met koorts...gelukkig zeggen de vk en GGD dat het geen invloed op de kleine in m'n buik heeft maar ik moet het gewoon eerst zien.

Gelukkig kan ik morgen terecht voor mijn echo dus duim echt dat die kleine daar heerlijk aan het rond springen is?.

Wat heerlijk om toch even al jullie verhalen te lezen. Ook wij kiezen voor de nipt incl Nevenbevindingen.

Verder om antwoord te geven in welk beroep ik werk. Ik werk in de kinderopvang. Maandags op de baby's en de overige dagen bso en inval bij de andere leeftijden onder de 4. Erg leuk werk, maar in deze tijd ook erg risicovol daar alle kinderen ook gewoon gebracht worden ondanks lichte klachten.. maar gelukkig hebben we daar de beslisboom voor.

Verder heb ik in mijn beleving ook gewoon het leukste werk wat er bestaat, maar dat vind iedereen denk ik van zijn of haar werk ☺️

@kadootje,
Jeetje, wat heftig zeg! Wel fijn dat de VK aangeeft dat het geen invloed kan hebben op jullie kleintje!
Laat je weten hoe het gegaan is morgen? :)

Wij hebben volgende week woensdag de 12 weken echo. Kan echt niet wachten!!

En wat grappig, zo te lezen doen we allemaal wat met kinderen! Ik ben zelf zzp'er binnen de jeugdhulpverlening, dus ik kom veel bij gezinnen thuis en op scholen!

Ik heb dus echt nog helemaal niets gekocht! Ik kan mij goed inhouden tot nu toe haha. Maar, zaterdag gaan we naar een babywarenhuis en dan ga ik los ? hahahaha

@kadootje oh bah Corona. Dat moet wel schrikken geweest zijn. Fijn dat je er weer bovenop bent en morgen eindelijk de echo krijgt? ben heel benieuwd?

@leli wauw nog niks gekocht? pff ik moet mezelf echt dwingen verder nog niks te kopen haha.

Hebben jullie nog veel last van zwangerschapskwaaltjes? Ik merk dat ik nog wel steeds heel moe ben, hebben jullie dat ook? Had stille hoop dat het vanaf de 12 weken minder zou worden, maar tot nu toe nog niet...

@kadootje dat is echt heel vervelend! Heb je nog veel last van klachten?

De misselijkheid wordt hier wel minder, de vermoeidheid ook niet. Dus we wachten maar af. Ben allang weer blij dat het zo gaat!!

Terug
Bovenaan