Uitgerekend november 2021

@ Kadootje: Gelukkig ben je er niet erg ziek van geweest en kreeg je die geruststelling van de VK en de GGD! Nu op naar je echo!! ?❤

Inderdaad grappig dat we allemaal iets met kinderen doen! Blijven gewoon mooie jonge mensen.

Mijn misselijkheid in de ochtend en avond is weg. Merk wel dat ik gevoelig blijf voor geuren en texturen(!): ik kan in één tel van volledig oké naar kokhalzen gaan, zo irritant, haha!
Ook de moeheid neemt af maar is er nog wel. Lig nog steeds vaak rond 21u in bed als ik werk en wanneer ik vrij ben een uurtje later. Vermoed ook niet dat ik terug ga naar m'n energy level van voor de zwangerschap, maar goed.. Blijft ons lijf veel energie kosten, zo'n mensje maken!

@kadootje wat vervelend dat je Corona hebt gehad! Maar fijn dat je er goed vanaf bent gekomen, hopelijk was de echo goed!

Grappig dat we inderdaad allemaal iets in de zorg/kinderen doen qua werk ?

Zelf heb ik vandaag opnieuw mijn termijnecho gehad maar weer is de meting niet gelukt.. ? De kleine lag weer heerlijk te bewegen en daarna lekker opgekruld te slapen, en na springen/dansen/lopen kwam er nog steeds geen beweging in! Nu maandag een 3e poging!De reden dat we de termijnecho echt zeker willen weten is omdat ik bij mijn vorige dochter met 36+5 ben bevallen, dus dat is echt randprematuur! Wil daarom bij deze wel zekerheid over de uitgerekende datum omdat dat dan net het verschil kan maken tussen een gewone bevalling en een medische ?

Verder merk ik wel dat de vermoeidheid best heftig is, heb echt mijn middagdutje nodig nu haha! Maar verder kom ik er goed vanaf qua klachten deze keer!

Hallo allemaal,

Ik ben zwanger van mijn eerste kind en heb deze week mijn eerste echo gehad. Ik ben 10+3 weken zwanger en ben uitgerekend op 28 november. Ik zie alleen veel vrouwen die korter als ik zwanger zijn en eerder zijn uitgerekend, how come? Heel veel gezondheid voor alle mama’s en baby’s toegewenst btw!!

Hi Hanboaa, gefeliciteerd met je zwangerschap en ook welkom hier!
Ik heb geen idee waar je de kortere zwangerschapsduur maar eerdere uitgerekende data hebt gezien (begin van dit topic misschien? Zo ja, zijn eerder geschreven berichten dus die dames zijn ondertussen ook weer verder in hun zwangerschap). Ikzelf ben 14wk1d zwanger en 3 november uitgerekend.

Hoe heb je je eerste echo ervaren?

@Froemeltje: wat een stiekemerd, die kleine van jou! Maar extra logisch dat je die termijn duidelijker wilt i.v.m. de vroeggeboorte van jullie eerste kindje. Is daar toen eigenlijk nog een oorzaak voor gevonden of zette de bevalling gewoon ineens in?

@Froemeltje haha wat een draakje. Ik hoop dat ze het bij de volgende echo wel goed kunnen meten. Snap dat het fijn is met je ervaringen de vorige keer. Haha dat middagdutje heb ik ook echt nog nodig! Hoop wel dat het minder wordt. Maar slaap soms snachts ook amper dus dan moet dat overdag weer ingehaald worden?

@Hanbooa Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom? Ik ben nu 13 weken zwanger en 11 november uitgerekend.

Gefeliciteerd hanbooa!

Hier gisteren m'n echo gehad en wat was het heerlijk om even te kijken naar ons kleine frummeltje. Zeker nadat ik ziek ben geweest maakte ik me zorgen maar dus tots onnodig want hij of zij was heerlijk aan het bewegen. Mooie armpjes en beentjes die heen en weer gaan zonder dat je het eigenlijk door hebt.

Kan gewoon ook heerlijk nagenieten omdat er filmpjes en echofoto's gestuurd zijn naar mijn mobiel vanuit het apparaat te mooi. Was volgens hun 11+2 maar aangezien we zh aan houden was ik gisteren dus gewoon 11 weken.

Hoe is het verder met iedereen? Wij wachten nog even met vertellen aan iedereen tot mijn het zijn eigen kinderen ook verteld heeft maar zijn ondertussen wel begonnen Met de babykamer leeg halen en dan tijd voor opbouwen en inrichten ?

Mooie tijden komen er aan met minder klachten hopelijk hihi

@hanboaa gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom! Hopelijk voel je je goed :)!

@kadootjeenfrummel wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Kan me voorstellen dat het toch een beetje spannend was na de corona!

@Eva Christina mijn vorige bevalling is spontaan begonnen en er is nooit een reden gevonden waarom ze te vroeg kwam. Wel is het zo dat ze echt al helemaal af was en qua gewicht/lengte/functioneren ook zomaar al 38 weken had kunnen zijn! Dus wij denken dat ze er zelf gewoon helemaal klaar voor was om te komen! Hebben er verder qua ontwikkeling ook nooit iets van gemerkt dat ze te vroeg is geboren ?

Terug
Bovenaan