Uitgerekend november 2021

@Hanboa, gefeliciteerd!! ?

@froemeltje, wat een boeffie! Wel heerlijk om wat extra echo's te hebben, lijkt mij!!

@kadootje, oh wat goed zeg! Wat leuk om te zien ook. Ik mag volgende week woensdag, dan ben ik precies 12 weken zwanger. Heb er echt zo veel zin in.

De kwaaltjes lijken bij mij echt wel toe te nemen. De vermoeidheid is echt verschrikkelijk, ik slaap gewoon 10 uur per nacht, en dan ook nog een aantal dutjes in de middag.. En daarnaast heb ik last van m'n stuitje en af en toe flinke steken in mijn zij. Dan kan ik amper rechtop staan.. Maar, het is voor een goed doel!

Wij hebben het echt al aan veel mensen verteld! De afgelopen tijd hadden we veel afspraken staan met vrienden en familie, dus hebben we het ze ook maar gelijk verteld! Sommigen vonden dat we het echt snel vertelden, maar stel dat het mis zou gaan, wil ik het ook graag delen met deze mensen. Soms lijkt het alsof daar zo een taboe op zit. Maar, wij gaan er van uit dat het allemaal goed zit ?

@kadootje en frummel Oh wat super fijn? hele geruststelling en wat heerlijk dat je het thuis steeds kunt bekijken zeg!

Hier gaat het goed, nog wel steeds vermoeid. Ik ben net gebeld met de uitslag van de NIPT test (zonder nevenbevindingen) en alles was goed??. Ook weer een hele geruststelling ?. Nu op naar 27-5 voor de geslachtsbepaling.

Wij zijn ook al begonnen met de babykamer, nu kan ik nog veel zelf doen.

@Leli Spannend de 12 weken echo?. Ja zo dachten wij er ook over. Als het mis zou gaan, zou ik het ook met m’n familie en close vriendinnen willen delen. Dus zij wisten het al vrij vroeg. Nu weet inmiddels iedereen het, ook op m’n werk (ben nu 13wk).

@kim, oh wat fijn dat hij goed is!! Wat een goed nieuws ?

En wat leuk dat jullie al gaan beginnen aan de kinderkamer! Ik wil ook zo graag beginnen, maar ons eigen huis wordt nu nog gebouwd (in juli krijgen we de sleutel gelukkig al), dus dan kunnen we gelijk aan de slag ?

@KimvdMark: Wat fijn dat je NIPT uitslag goed is!! Wanneer had jij nou ook alweer laten prikken? Ik ben precies een week geleden geprikt (met nevenbevindingen) en merk dat ik het nu toch wel graag wil weten en wat ongeduldig word, hihi!

@Froemeltje: Fijn te lezen dat ze gewoon 'af' was met die vroeggeboorte. Dat lijkt me anders zo spannend. Mooi ook dat er nu in haar ontwikkeling geen problemen zijn ?

Ja hele geruststelling?
@Eva haha ja snap ik. Ik heb me vorige week woensdag laten prikken dus heb uiteindelijk redelijk snel de uitslag al? had er op gerekend dat ik het pas volgende week zou krijgen.

@Leli oooh wat leuk! Spannend? dan kunnen jullie daarna ook lekker los haha

@Kim: Ik heb nu nog niets gehoord maar was een dag later dan jij (en pas om 17u15) dus wellicht moet ik nog een dag wachten of toch pas volgende week ? Ik laat het in ieder geval weten!

Wat spannend maar fijn dat er uit jou nipt test alles goed blijkt. Ik zou hier gisteren prikken, maar vk had niet door dat het zh gesloten was ivm bevrijdingsdag nu moet ik volgende week woensdag. Moet ze toch nog even bellen want moet ook nog een ander formulier hebben om te prikken dat zijn ze vergeten mee te geven denk ik .

Terug
Bovenaan