Uitgerekend november 2021

Hallootjes!
Mijn hormonen spelen met name op als ik moe ben en dan vaak in huilbuien omtrent dingen van mijzelf. Gelukkig ontzie ik mijn vriend dus (nog?) en kan ik bij hem komen uitsnotteren ?

Mijn buik groeit ook lekker! Aanstaande vrijdag alweer de 20 weken echo, ben dan 19wk2d, wat gaat dat hard!

Wij gaan hier in de zomer pas beginnen aan het baby-fyen van ons huisje. We hebben simpelweg geen plek om nu al alles om te bouwen (mehhehhh!). We kijken naar een groter huis maar dat is echt hels...

Wij nemen verder veel 2e hands van familie over. Maakt wel dat ik de aanschaf vd wagen heel belangrijk vind: echt iets 'van ons'. Had daar laatst zo'n huilbui over, hahaha! We gaan a.s. zaterdag kijken en ik wil graag gelijk iets kopen, hebben al heel veel vooronderzoek gedaan, maar mijn vriend wist het nog even niet. Ik huilen: "Maar ik wil gewoon graag voor de baby bezig zijn!!" ? Ik dacht dat nesteldrang pas in het 3e trimester kwam... ??

Wij krijgen een meisje!! Ooooh, ik ben zo blij. Vanaf dag 1 wist ik het! En ergens maakte het mij niet uit, maar ik vind dit toch wel heel erg leuk! ?
Ze groeit goed, is druk aan het bewegen in mijn buik en stak zelfs haar duimpje op haha. Die hebben we op de foto gezet.

Oh wat leuk, Lelie! Mooi ook dat je idee klopte!

Ik ben behoorlijk klaar met zwanger zijn, ja, nu al. Komt ook doordat ik erg tegen de zomer op zie, vooral als het warm is. Mn hoofd is gewoon moe. Moet ook weer wennen aan de veranderingen in mn lichaam! Hoop maar dat het allemaal snel een plekje krijgt.

@Leli aaaah wat leuk een meisje ?

@With love Bah wat vervelend joh. Heb je ook veel last van klachten nog?

Mijn zusje is toevallig ook nu 8 weken zwanger en zij ervaart dus nu enorme depressieve gevoelens, zo gek hoe de zwangerschap en de bijbehorende hormonen per persoon zo kunnen verschillen hè.

Leli, gefeliciteerd! Leuk zo'n dametje!

Hoe is het nu met jou, With Love? Al iets rustiger in mind en body? Mijn hoofd werkt gelukkig goed mee, alhoewel ik het snelle veranderen van mijn lijf ook echt wel 'gek' vind soms. Mijn vriend vindt mij heel sexy (met mijn buik en grotere borsten, heb normaal 70A) maar ik hou mijn lijf het liefste voor mezelf ?

Had vandaag 20wk echo(!): alles zit erop en eraan! En voor 't eerst zijn voetjes gezien: die stopte hij tot nu toe steeds heel diep weg. Wat SCHATTIG die voetjes! ??

Wij gaan morgen kijken bij Babypark in Barendrecht voor de kinderwagen: zoveel zin in! Gek om nu ineens op de helft te zitten..

Oh wat leuk @EvaChristina! Ben benieuwd welke kinderwagen je kiest.
Ja, gaat wel wat beter. Zal ermee om moeten gaan denk ik. Waar ik wel van baal is dat ik al echt een buik heb, was bij de eerste ook zo, en dat er nu veel gevraagd wordt of het er 2 zijn.

Dankjulliewel! ?

@eva, wat fijn dat jullie 20 weken echo goed was!

@withlove, ik heb echt precies hetzelfde! Zo veel mensen die zeggen 'bij mij zag je het pas na 5 maanden'. Maar ergens ben ik er wel heel trots op, genoeg ruimte voor onze kleine meid!

Wij zitten nu lekker op Schiphol, we vliegen straks naar Mallorca voor een weekje. De laatste vakantie met z'n tweetjes!

Terug
Bovenaan