Uitgerekend november 2021

Leuk dat jullie 20-weken echo eraan zit te komen, Kim!

Wanneer is de rest aan de beurt?

Zijn jullie ook al aan het aftellen naar je verlof? ?? Ik moet nog 4,5 week werken (basisschool) en dan 23/8 is mijn startweek weer (in die week alles weer inrichten, etc. op werk). Dan moet ik nog tot 6/10. Mijn directrice en ik zijn van plan om mij die laatste maand buiten de klas aan de slag te laten gaan; met de huidige covid maatregelen moet dat zelfs. Als die worden afgeschaft, kan ik wel gewoon voor de klas, maar nog willen we dat allebei liever niet. Een maand de kids laten wennen aan mij en dan 'n vervanger, is niet fijn.

Hoe voelen jullie je met dit warme weer?

Aah mijn vakantie duurt helaas nog even (11 weken) en daarna nog 4 weekjes werken en dan begint m’n verlof?.

Pfff ik heb het wel zwaar met dit weer hoor. Vind het vandaag al helemaal niet te doen.

Zo daar was ik weer had een update op mijn telefoon gehad maar kon deze app niet meer in maar nu wel weer gelukkig ?

Zoals het er nu uit ziet wil ik mijn verlof Laten ingaan met de herfstvakantie. Dan ben ik bijna 35 weken. Maar eerst lekker vakantie straks kijk ik wel naar uit.

Met het warme weer hield ik al vocht vast in m'n enkels dus lag savonds met de voetjes omhoog haha . Onze 20 weken echo hebben we op 5 juli ben zeer benieuwd na verloop of weken weer te mogen zien hoe groot hij gegroeid is.

Zal even weer verder terug lezen van iedereen

Mijn vakantie zit er helaas al weer bijna op haha. Dan nog even doorknallen tot 25 oktober, dan start mijn verlof!

Deze vakantie voel ik af en toe wat bubbels in mijn buik, elke x denk ik 'zal dat onze dochter zijn?!' maar als ik dat denk is dat gevoel alweer weg haha. Mijn placenta ligt naar voren, dus het zal (volgens internet) lastiger zijn om haar te voelen. Ben benieuwd!

Ook komt er (nu al?!) wat vocht/melk uit mijn tepels. Hier kwam ik gister achter doordat ik er op drukte. Zo vreemd, schrok er van hahaha! Ook wel weer fijn te weten dat dat ook z'n werk doet ? gebeurt dat bij jullie ook zo vroeg in de zwangerschap? Aangezien dit mijn eerste is, vind ik het zo lastig wat ik er van moet verwachten.

Wij hebben over 1.5 week de 20 weken echo! Spannend!!! Zo veel zin in ?

Ik heb vanmorgen de 20 weken echo gehad en alles is helemaal goed én het is overduidelijk een jongentje ? super blij en opgelucht!? wat was ik nerveus zeg! De echoscopiste zetten de 3D ook nog even aan, echt heel gaaf! ?. Voor de rest ook veel ingezoomd beeld waarvan wij allebei echt geeeen idee hadden wat het was, maar goed dat ze alles uitlegde

Wat fijn Kim, dat ook jouw 20 weken goed was! Heerlijk dat gevoel en even lekker, in 3D, naar je kleine kunnen kijken! Ik vind het echt bizar hoeveel zo'n echoscopiste ziet terwijl het voor ons inderdaad een onbestemde brij is. Hihi. Grappig dat je daar dan toch nog zo nerveus voor kan zijn, had ik ook! En nu kijk ik weer halsreikend uit naar de 24wk, omdat daarmee weer een mijlpaal is behaald voor wanneer er toch nog iets mis zou gaan en je zou moeten bevallen (stom vind ik het eigenlijk, dat ik zoiets toch nog altijd in mijn achterhoofd heb).

Terug
Bovenaan