Uitgerekend november 2021

Bedankt voor jullie reacties.
Gaat om vermoeidheid en geen puff hebben zeg maar. Merk dat ik ook niet zoveel van mensen om me heen kan hebben.

@withlove dus ik ben niet de enige die nog met kwaaltjes worsteld. Om welke kwaaltjes gaat het bij jou?

Ga of hebben jullie allemaal de 20weken echo laten doen?

@Evachristina hier heb ik alle zwangershappen alleen nog maar kilos verloren.
Maar je hoort ook zoveel die veel kilos bijkomen sommige 25-30kilo. Dus kilo's bijkomen is gelukkig normaal voor een zwangerschap niet dat kilos verlizen noet goed is hoor. Maar kilos erbij is niet om zorgen over te maken. Vind zwanger zijn altijd al heel mooi!!

@mijn familie. Ik ben nog steeds met vlagen misselijk, last van maagzuur en heel moe. Houdt er gewoon rekening mee. Sommige dagen gaat het gelukkig een stuk beter. Herken het ook wel van mn eerste zwangerschap. Toen was het ook tot een week of 24 wel. Dus we zien wel.

Even over de kilo's... Het is zomer of bijna zomer ;-). Dus we houden ook veel meer vocht vast. Een paar weken geleden was ik nog niets aangekomen. Dus ben benieuwd hoe het nu is.

@mijnfamilie: ja, ik heb de 20 weken echo laten doen en voor zover ik mee heb gekregen, alle andere dames hier ook. Denk jij er nog over na?

Overigens worstel ik niet met de gewichtstoename, gelukkig! Ik reageerde op iemand anders die zich er zorgen over maakte ??

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die hier soms wat onzeker over kan zijn over haar gewicht. Ik weet dat het er bij hoort maar dat cijfer zie je normaal het liegt gelijk blijven ?. Met namen omdat het de eerste is en mensen soms echt opmerkingen kunnen maken weet je soms gewoon niet wat gewoon is. De ene heeft een veel kleinere buik en de andere nog groter. Ik weet dagboek eet dus ik denk dat het allemaal wel goed komt na de bevalling ?.

Echt vervelend als je nu nog klachten hebt. Bij mij hebben gember pillen wel echt geholpen tegen de misselijkheid. Op advies van de vpk gebruikt. Verder goed drinken en veel kleine porties eten.

Zwemmen klinkt idd heerlijk tijdens de zwangerschap. Toch maar eens kijken wat er in de buurt is.

Hier maandag de twintig weken echo gehad ben vandaag precies 20 weken haha. Moet alleen vandaag even terug om de SEO af te maken daar de kleine op gegeven moment in m'n bekken schoot en zich dus niet meer goed liet zien ??? ach mag ik nu zo nog even opnieuw gluren naar binnen haha.

Verder hier nog steeds stil in het gewicht dus nog steeds maar twee kilo aangekomen. De kleine woog overigens maandag al 322 gram dus netjes op maat met het aantal weken ?

@kadootje Haha wel leuk dat je nog een keer kan gluren. Wij hebben over 2 weken weer een pretecho. Ik kan nu al niet wachten haha.

Ik heb vandaag m’n 1e vaccinatie gehad. Na lang twijfelen ben ik nu toch heel blij dat de 1e er in zit.

Hoe gaat het verder bij jullie? Voelen jullie de baby al lekker veel? En hebben jullie al een naam?

Wij zijn het inmiddels wel eens over de naam en hebben ook al een geboortekaartje uitgezocht ?

@kadootje dat is geen straf om extra te gluren! Ik wacht weer tot de 30 weken echo.
@kim, fijn zeg dat je al een naam hebt. Die staan bij ons ook al vast.

Ik voel de baby wel veel. Mn man kan hem of haar ook al een paar weken voelen. Dus dat is wel leuk. Zeker savonds, snachts en smorgens vroeg. Merk wel dat mn draai moet opzoeken in bed om lekker te liggen.

Terug
Bovenaan