Uitgerekend november 2021

@with love Ah fijn als de naam vast staat hè. Geeft toch wat meer rust en het wordt er voor mijn gevoel ook nog echter van ofzo haha.

Ik voel de baby ook best veel, ook vooral smorgens en na het wandelen met onze hond.

Pf lekker in bed liggen is wel een dingetje indd? ik heb sinds een paar weken m’n voedingskussen in bed snachts en dat ligt toch wel heel fijn. Moest er eerst wel aan wennen.

Wat leuk dat jullie ook de 20weken echo hadden. Vind het altijd wel bijzonder.
@kadootje was het goed verder gister. Leuk even spieken naar de kleine!! Altijd van die geniet momenten. Nu moet ik zeggen geniet altijd tenvollen van mijn zwangerschappen.
@kim en with love inderdaad fijn dat jullie al uit zijn over de naam. Het is altijd wel een gepuzzel voor als je wilt vernoemen maar niet 100% vernoemen! Vernoemen jullie ook echt of kiezen jullie iets helemaal anders?
Mooi om te horen dat de kindjes ook al zo goed te voel is.

Overigens hebben jullie al een geboortekaartje in gedachten en maken jullie hem zelf met de hand of laten jullie het drukken?

Even m’n frustratie uiten hoor. WAAAAROM houden sommige mensen hun zegje niet voor zich? ‘Oh je wordt al mooi dik voor november’, ‘oh november pas ja dat duurt nog wel even’ of ‘oh ik dacht dat je al wat verder was’. Ja jongens ik weet dat ik een buik heb?? het kan bij mij vrij weinig andere kanten op en het groeit nu eenmaal, kan het niet echt tegenhouden?.

Ik denk dan echt: waarom hou je je eigen mening niet gewoon voor je en zeg je gewoon iets luchtigs van ‘mooi buikje’ ???‍♀️. Ik kan met dat soort opmerkingen de hele dag wel rondlopen.

Hebben jullie daar ook wel last van of helemaal niet?

Eigenlijk niet dat soort opmerkingen gehoord alleen dat ik echt al mooi groei hahahaaha. Verder was alles goed met ons kleintje bij de echo.

Ook wij hebben de naam vast staan. De tweede naam word vernoemd naar de vader van mijn man die overleden is toen mijn man net 17 was geworden.

Oh zo herkenbaar @Kim! Wordt er echt niet goed van. Okee, ben net zo dik als mn vriendin die 10 weken verder is. Maar daar kan ik niets aan doen... mn man zei gisteren dat ik maar trots op mn buik moet zijn, want er groeit een heel kind in je!
Fijn @ kadootje! Heerlijk om het weer te zien.

@with love Fijn dat ik niet de enige ben met deze ervaringen haha. Nee het groeit gewoon, doe daar echt niks extra’s voor. Ik wandel dagelijks 30-40 minuten met onze hond, dus beweging krijg ik ook gewoon. Maar inderdaad er groeit een heel mensje in ons en daar mogen we trots op zijn!Wij vernoemen hem verder niet, hebben gewoon een leuke losse naam gekozen?.

@kadootje Fijn dat de echo goed was ?

Heel fijn om te lezen dat ieders 20 weken echo goed is verlopen! Is toch wel een soort mijlpaal.

Wij hebben de naam ook al vaststaan en we vernoemen naar 2 mensen, alleen de volgorde waarin vernoemd wordt, is nog niet zeker. Bij mijn vriends familie wordt niet vernoemd, bij de mijne wel en ik vind dat wel iets heel moois hebben. Mijn vriend stond er gelukkig voor open!

Ik krijg niet echt opmerkingen over mijn buik. Degene die ik heb gehoord zijn: "Zo, je gaat het nu wel echt zien, hè!?" en: "Ohhh zo mooi!". Ik ben eerder gekrenkt wanneer men zegt 'dat het nog een bescheiden buikje is', omdat ik er zelf enorm trots op ben en 'm echt aanwezig vind! ??

Wij hebben nog niet concreet nagedacht over het geboortekaartje. Willen het wel laten drukken. Wie heeft hier ervaring mee? Hoeveel weken van tevoren moet je zoiets bestellen i.v.m. wachttijden?

Terug
Bovenaan