Uitgerekend november 2021

@leli wat fijn dat jullie weer een echo had. Vind het iedere keer toch weer bijzonder om zo hummeltje te zien bewegen. En bezig met verhuizing/verbouwing... vertel vertel!!
Wel genoten van je vakantie in Spanje? Straks maar nog even genieten van nachtje weg!
@withlove en @Eva zo is iedereen weer anders he. Ik vind het niet leuk als iemand zomaar aan mijn buik zit. Maar mensen waarmee ik echt heel goed kan die dat vragen mag wel. Laat hun ook meestal als ze echt willen voelen alleen bovenop voelen en niet mijn hele buik!
@Eva wat voor werk doe je dan met kinderen tussen 5 en 7 jaar? Of geef je les? Bevalling ook nog niet over na gedacht hoor. Het komt wel zoals het moet;)

Als mensen vragen of ze aan mijn buik kunnen voelen zeg ik ze gewoon dat als ik zit er vrij weinig gevoeld nog kan worden van buitenaf maar als ik ga liggen dan kan het wel mits ik het wil anders geen ongevraagde handen aan m'n buik .

De kinderen op m'n werk gaan soms luisteren en handjes maar gaat het te hard dan zeg ik ook dat het klaar is want dat kan niet. Deze kids zijn in de leeftijd 4 a 5 jaar dus nog erg onwetend haha ?.

Wij hebben nu vakantie lekker weg samen met m'n zusje en haar gezin en m'n eigen kids in de vouwwagen. Lekker back to basic genieten ?

@mijn familie en eva:

We hebben een nieuwbouwwoning gekocht wat 3 weken geleden opgeleverd is! Helemaal casco (behalve de badkamer en toilet beneden) dus echt alles moet gedaan!
Maar gelukkig gaan we best hard! Boven is alles nu klaar (ook de babykamer, die is echt fantastisch geworden vind ik zelf ?) , volgende week wordt de vloer beneden gelegd en de wanden worden behangen, en dan hopelijk kunnen we er over 2 a 3 weken in!

Zitten al sinds november bij mijn ouders in huis. Heel lief, maar ik heb zo veel behoefte aan mijn eigen plek! Dus dit noooooit meer haha ?

Is bij jullie de babykamer ook al af? Of hebben jullie al ideetjes?

Pff hier zitten ze gelukkig (nog) niet aan m’n buik haha, daar zou ik heel onzeker van worden denk ik. Word van alle opmerkingen ook steeds zo ongemakkelijk. Tenzij het echt familie of vrienden zijn. M’n moeder probeert steeds de schopjes te voelen maar telkens als ze haar handen erop legt, is de baby stil ?

@Leli oh jeetje kan me voorstellen dat je zo uitkijkt naar een eigen plek. Lekker hoor nieuwbouw?. Onze babykamer is ook al zo goed als af, hier en daar kan nog wat gezelligheid aan de muur maar dat komt vanzelf wel goed.
@mijnfamilie ik wil toch graag in het ziekenhuis bevallen. Zat enorm te twijfelen maar we hebben ook een grote hond (berner sennen) thuis van net 1 jaar en dat met alle chaos en mensen etc zie ik echt niet zitten haha. Plus dat ik graag in bad wil bevallen en dan zit ze er straks samen met mij in? dus wij gaan lekker naar het ziekenhuis.
Morgenavond hebben we weer een pretecho? ben zo benieuwd hoe het gegroeid is sinds de 20weken echo. Vind het echt leuk om weer even te kunnen gluren.

Ik ga ook in het ziekenhuis bevallen dat is wat ik graag wil. Thuis is niet handig als we dan in ene snel naar het ziekenhuis moeten dan duurt het te lang voor we er zijn.

@kim wij hebben ook een Berner sennen die word in augustus 1. Gaan jullie ook naar die Berner plons in Apeldoorn in september?

Wij genieten nu lekker van onze vakantie. Heerlijk op de camping met de kids

@kadootje Hé wat leuk, die van ons wordt ook in augustus 1 jaar (7 augustus). En die van jullie?

Oh dat ken ik helemaal niet, klinkt wel heel leuk. Wij wonen helaas niet echt in de buurt van Apeldoorn. Maar zijn daar rond die tijd wel in de buurt op vakantie. Zal eens kijken of dat in onze periode is.

@Leli: heerlijk een nieuw begin! Haal jij je verf echt op waterbasis of zorg je er gewoon voor dat je foetsie bent als ze gaan schilderen? ??

Wij waren al voor mijn zwangerschap aan het kijken naar een groter huis en afgelopen maandag hadden we geluk: ons bod werd geaccepteerd!!! En nog onwerkelijker: het is ook op zeer korte termijn. 25 augustus krijgen we de sleutel al! Dus ineens kan ik ook realistisch gaan nadenken over een babykamer inrichten (in ons huidige fijne, maar kleine, huisje zou hij geen eigen kamertje krijgen i.v.m. ruimtegebrek). Gelukkig hebben we de grote dingen (a la commode, ledikant etc.) al wel toegezegd gekregen bij familie. Maar nu verhuizen we ook nog eens! Heel tof(!) maar word er ergens ook onrustig van, hihi.. We willen er mid- en uiterlijk eind september in. We willen eerst nog de vloer + muren aanpakken in de woonkamer, gaan we uitbesteden.

@Kim: Ik wil ook graag in 't ziekenhuis in bad bevallen! Dat lijkt me zo, zo fijn! Ik woon in Delft en het Reinier de Graaf ziekenhuis gaat dus the place to be zijn in november. Alleen daar bouwen ze de bevallingsbaden nog! Dus hoop dat ze op tijd klaar zijn, haha! Anders op een baarkruk of op handen en knieën. Ik wil liever niet liggen op m'n rug..

@Eva wat fijn dat jullie bod geaccepteerd is ? gefeliciteerd! Goed vooruitzicht en lekker snel al!

Jaa in bad lijkt me echt heel fijn, ben heel benieuwd.

Hebben jullie al intake gesprekken gehad met de kraamzorg trouwens?

Terug
Bovenaan