Uitgerekend november 2021

Hee hoi hoe gaat het met iedereen hier? Hoe ver zijn jullie inmiddels?

Ik begin het nu wel echt zwaarder te krijgen. Ben nu 28 weken en m’n lijf doet soms echt overal zeer. Zere benen, armen, onderrug bleh. Zal het bij het laatste trimester horen ?? Ben ook weer veel sneller moe en moet eigenlijk tussen de middag een dutje doen om het de hele dag vol te houden.

Qua babyuitzet heb ik al redelijk veel in huis eigenlijk haha. De babykamer is ook al zo goed als klaar?.

Hier bijna 27 weken! Gaat echt hard ineens.

Ook mijn klachten lijken erger te worden, vermoeidheid, last van m'n rug en bekken en gisteren voor het eerst overgegeven tijdens het tandenpoetsen. Misschien ook door alle stress en spanningen, we zijn gisteren officieel verhuisd! Pfffff, wat een klus, maar heerlijk weer om ons eigen plekje te hebben!

Ga vandaag de hele dag op bed liggen om bij te komen haha.

Nu kunnen we ons echt focussen op de baby! ?

Hoe gaat het met de rest? :)

@lelie: wat heerlijk zeg! Alweer een beetje bijgekomen?
@ kimvdmark: balen zeg, hopen dat het daarbij blijft! Kan best hoor dat het van het derde trimester is.

Hier nu ook 28 weken! Tijd gaat echt heel snel. Mag alleen, met de huidige corona-regels, niet meer voor de klas. Je moet altijd 1,5 m afstand houden. Dus heb nog 6 weken administratief werk te doen. Maar alles voor de baby zullen we maar zeggen!

@,kimvdmark kan idd in de laatste trimester meer voorkomen. Hopelijk krijg je er niet te veel last van. 
@lelie fijn dat het nu achter de rug is nu lekker verder genieten van de zwangerschap.
@withlove fijn dat je alsnog verder kan werken al is het niet voor de klas. Heb je iig afleiding.

Hier gaat het verder ook gelukkig goed. Wat voor type persoon zijn jullie. Met xwangerschap steeds lekker druk en dingen doen(wat doen jullie dan) of zijn jullie vooral rustig en hoe vul je dan jouw dag in?

@mijnfamilie Ik ben voornamelijk thuis aan het werk (ben management assistente) dus mijn dagen zijn redelijk rustig. En we hebben een hond dus daar loop ik elke middag lekker mee en voor de rest huishouden en boodschappen etc. Gelukkig is de babykamer al zo goed als klaar :) Als ik te veel doe, merk ik dat ook savonds/snachts wel met harde buiken.

Wij hebben vanavond een 3D echo gehad. Wat is dat super leuk om te zien ?? ben helemaal verliefd. Hij lag eerst niet helemaal goed (met z’n handen en voeten helemaal voor het gezichtje) maar uiteindelijk heel mooi in beeld kunnen krijgen. Heel gaaf.

Oh wat leuk @KimvdMark het is zo schattig om te zien. Wij hebben over 13 dagen weer een echo, ben benieuwd.

@mijnfamilie: wij hebben al een zoontje. Dus mijn dagen vullen zich vanzelf. Ben graag creatief bezig dus dat is me-time elke dag. En heb nog genoeg dingen die ik wil doen gelukkig.

@kimvdmark fijn dat jou werk redelijk rustig is, maar ook dat jij je goed kan cermak. De harde buiken is misschien dan wel een minder fijne ervaring.
Super dat de babykamer zo goed als af is!! Leuk die echo's he. Verwonderlijk dat alles zo kan.
@withlove heerlijk zeg even me-time nemen. Dat is natuurlijk ook heel belangrijk. Vergt je zoon ook veel aandacht of kan hij ook heerlijk alleen spelen? Leuk dat jullie ook bijna weer een echo hebben. Is het controle ecbo of ook pret echo?
Hoe vaak doen jullie echo's/pret echo's?
Gaan jullie in tijd tot bevalling nog dingen doen of dagen weg? Plannen jullie hele dagen of halve dagen?

Terug
Bovenaan