Uitgerekend november 2021

@mijnfamilie Hier gaat alles goed ? ben nu 31+3 weken. Krijg met slapen wel meer last van het gewicht in m’n buik met omdraaien en ook steeds vaker plassen haha. Hoe gaat het bij jou?

Wat fijn om te horen! Hier ook alles goed. Alleen het kindje loopt voor op het gemiddelde. Dus moet mn suiker regelmatig prikken, maar die is vaak aan de lage kant. Dus dat scheelt. Over 3 weken weer naar de verloskundige voor een extra groeiecho!

@withlove Oh wat vervelend dat je dan nu steeds je suiker moet checken. Maar wel fijn dat deze steeds aan de lage kant is! Hopen dat de volgende groeiecho ook goed is ?

Ik probeer me er niet te druk om te maken. Het stelt me wel gerust dat het eerder aan de lage kant is. Wordt alleen zo moe van alle opmerkingen: de laatste loodjes zeker! Dat duurt niet lang meer. Terwijl het nog 9 weken kan duren. Ben heel trots op mn buik, maar soms denk ik van houd gewoon je mond!
Onze slaapkamer is bijna klaar, dus dan kan ik heerlijk de babyspullen gaan afmaken, geboortekaartjes zijn bijna klaar en nu nog wat leuke dingen naaien!

@withlove fijn dat je er zelf rustig onder bent! Hahah heeeel herkenbaar, ik kreeg die opmerkingen ook al met 28 weken en dan dacht ik echt precies hetzelfde. Ze kunnen dan beter niks zeggen ?.
Inmiddels ben ik 33 weken en hoef ik nog maar 3 weekjes te werken, gaat zo snel allemaal.

Lekker dat de kamer bijna klaar is enzo. Hier inmiddels ook alles zo goed als af, dus straks lekker genieten en rustig aan doen.

Gelukkig! Dan ben ik niet de enige. Gaat echt snel idd! Moet ook eerlijk zeggen dat ik er soms al best klaar mee ben. Maar ik hoop dat het nog eventjes blijft zitten!

Heerlijk hè het vooruitzicht op verlof! Heb je nog veel plannen voor dan?

@withlove Jaa het moet inderdaad nog wel even veilig blijven zitten en doorgroeien! ?
Krijgen jullie ook nog iets van een groeiecho? Daar hoor ik nu veel mensen over, heb zelf geen idee of ik dit krijg. Heb straks weer controle dus ga het dan even vragen.
Nee heb geen wilde plannen meer. Alles is zo goed als klaar. 11-10 hebben we ons geregistreerd partnerschap nog en dan is juridisch gezien ook alles geregeld ?. Daarna echt lekker niet te veel doen en lekker rust pakken nu het nog kan haha. En jij dan?

Hoe is het hier met iedereen?

Hier alles rustig. Ik ben nu 36+2 weken. Het wordt wel allemaal een stuk zwaarder en slapen is een opgave haha. Mijn verlof is wel eindelijk begonnen?. Dus nu lekker uitrusten en niks doen.

Terug
Bovenaan