Uitgerekend november 2021

GEZOCHT: het allerleukste 'zwangerschapsclubje' - uitgerekend in februari of maart 2022
Heb je een leuke zwangerschapsyogaklas, verwacht je hele vriendenclub volgend jaar een baby of heb je op dit forum een gezellig 'clubje' - omdat jullie in dezelfde maand zijn uitgerekend? Dan zijn we op zoek naar jou - of beter gezegd: jullie! Meer weten over dit project? Lees snel verder! https://bit.ly/3Bih7CZ

@kim wat een geruststelling zeg!!! Hopelijk maakt de baby de komende week opwachting. Zo benieuwd. Als het wel zo ver is sterkte en geniet ervan.

@withlove qua voeding zou ik het liefst eerst volledig borstvoeding willen geven. Maar ris maar kijken hoe het gaat.

Hebben jullie deze week nog bezoek gehad of afspraakjes staan? En de volgende weken?

@ kim: ja en dan kan het nog best lang duren. O ja, dat herken ik! Het duwt dan zo lekker. Ik heb het nu ook met lopen. Maar ja, kan best nog een weekje zitten. Ben benieuwd hoe het volgende week is!

Als het lukt, is borstvoeding geven heel mooi. Het moet ook gewoon bij je passen.

@mijnfamilie: ik heb nog wel wat dingen gepland. Misschien morgen nog even naar het bos. En volgende week nog met vriendin wat afgesproken.

Hoe gaat jullie straks om met kraambezoek? Vind het best spannend met de oplopende coronacijfers.

Ik wil ook volledig borstvoeding gaan geven als het lukt. Lukt het niet dan gaan we gewoon over op flesvoeding.

Kramp in de liezen herken ik wel. Met namen als ik wat meer heb gedaan op een dag. Soms heb ik er dagen geen last van en soms heel veel. Meestal aan de linker kant.

Ik vind het met de oplopende corona cijfers ook wel spannend met kraambezoek enzo. Ik ben ook benieuwd wat ze volgende week bij de pers conferentie gaan zeggen.

Ik heb geen vaste dingen meer gepland staan. Ik wil een beetje per moment kijken waar ik zin in heb. Veel mensen zijn gewoon aan het werk en veel vriendinnen hebben nog kleine kindjes wat ik op het moment wel druk kan vinden. Mijn ouders zijn met pensioen en wonen in de buurt. Als ik even gezelschap wil kan ik altijd naar ze toe dus dat is fijn.

Voor degene die meerdere kindjes hebben. Houden jullie kindje gewoon bij je met bevalling of komt er iemand oppassen? Hoe hebben jullie dit geregeld.?

Dat klinkt heerlijk relaxed @Eva! Geniet van de tijd zo.

@mijnfamilie: mijn eerste bevalling is niet makkelijk gegaan, doordat we halverwege naar het ziekenhuis moesten. Dus onze zoon gaat naar de overburen. Of als mn moeder en zusje weer uit quarantaine zijn, gaat hij daarheen. Maar dat zien we tegen die tijd wel. Wat zijn jouw plannen?

Onze zoon Sev is vanmorgen om 3.58u geboren. Na een snelle bevalling van net geen 3u. Alles is goed gegaan. Ik was 40.2 weken zwanger. En had het totaal niet zien aankomen aangezien ik met 39.6 gestript ben en niet meer dan gerommel ervaarde. Dus deze strip poging voor ons als mislukt doorging. En gister doodleuk nog even op het feestje van me moeder stond. Maar het gaat super met ons.

Terug
Bovenaan