Uitgerekend november 2021

@liekel van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Wat een stoere naam! Hopelijk mag het goed blijven gaan en jullie genieten! Geniet vooral van de kraamweek.
@mijnfamilie met bevaling past een nicht op. Daar zijn de kinderen heel thuis in huis dus dat is fijn.

Hoe is het met de andere dames? @kik alles nog rustig?

Gefeliciteerd @liekel. Lekker genieten met elkaar ???

Hier alles nog rustig (helaas) haha. M’n onderrug gaat steeds zeerder doen?. Ben echt heel benieuwd wanneer hij komt….

@Kim: ook nog menstruatiepijn of dat niet meer?
Hier ook nog alles rustig. Wel meer moe vandaag en slecht mn houding kunnen vinden. Ben met vlagen ook misselijk, dus we wachten maar af!

@kim wat vervelend dat je onderrug nu ook zeerder word! Wanneer moet je weer voor controle of naar gyn? Ben heel benieuwd!!
@withlove nou spannend. Herken je deze dingen ook van vorige bevalling of liep die heel anders?

@withlove Jaa dat wel, maar zonder regelmaat… afwachten maar.
Ooh bah ook wat onrustiger dus.. wat naar dat je misselijk bent nu. Dat slecht je houding kunnen vinden herken ik ook wel. Ik lig in bed ook echt niet lekker meer ?. Wanneer ben jij uitgerekend ook al weer?

@mijnfamilie Aanstaande donderdag heb ik weer controle :) hoop toch stiekem dat het daarvoor al komt ??

@Kim: vandaag over 3 weken. Maar zoals het nu gaat, ga ik dat niet volhouden. Had er bij de eerste ook last van, maar had toen niet het idee dat ik snel zou bevallen en nu ook niet. Dus we doen maar lekker rustig aan!
Mn zoon trekt vandaag wel extreem naar mn man toe.

Kunnen jullie je nog wel vermaken?

@liekeL gefeliciteerd, wat fijn dat alles goed dus gegaan. Echt een turbo bevalling in drie uur.

Ik heb de laatste dagen het idee dat ze begint in te dalen, heb dus echt snel en meer last van mijn liezen. Ik vind het nu wel echt zwaar worden terwijl ik nog ‘maar’ 37 weken ben.

Heb zo het gevoel dat ze voorlopig nog geen zin heeft om te komen ?

Hoe is het hier allemaal?
Nog rustig @kim? Succes bij de gynaecoloog!

Ik mag vandaag naar de verloskundige dus ben heel benieuwd.

Terug
Bovenaan