Uitgerekend november 2021

@Kim hoe gaat het bij je?? Ben een beetje stil. Is het al zover? Mag je al je kindje vasthouden? Of hoe was het bij gyn vandaag??
@Eva snap dat je het nog lang vind.. 37 weken met een kindje is ook een heletijd. Troos jezelf eraan dat het niet langer dan 5 weken meer kan duren.

@withlove hoe was het vandaag bij de verloskundige? Nog iets interessants gehoord of besproken?

Hee hoi, hier helaas nog niks veranderd. Ik was vanmorgen weer in het ziekenhuis en kreeg nu te horen dat hij nog helemaal niet ver ingedaald is. De verloskundige kon de baby zo uit m’n bekken wippen… inwendig onderzoek was nu dus ook niet aan de orde. Ik baal zo gigantisch. Had zo gehoopt vandaag wat meer een plan te hebben, ben inmiddels 39 weken en ben er zo klaar mee. Heb zo’n last van m’n voeten, onderrug, krampen en harde buiken. Nu heb ik volgende week donderdag weer een afspraak en hopelijk kunnen ze dan wel meer doen… afwachten maar??‍♀️

Hoe is het bij jullie? @withlove hoe was het bij de verloskundige?

@Kim he wat vervelend. Denk je je kkrijgt vandaag meer te horen en dan krijg je eigenlijk een "terugslag". Hopen dat het voor volgende week donderdag begint!! Misschien is ie dan wel kngedaald en kunnen ze inwendige onderzoek doen en strippen?

Oh @Kim, wat vervelend zeg! Hoe reageerde ze erop dat je er klaar mee was? Nog een hele week wachten... hopen dat het snel komt nu.

Hier ging het goed! Heel de bevallingsinstructie doorgenomen. Het hoofdje ligt goed in het bekken, maar niet vast. Waarschijnlijk doordat het de 2e is. Dus we wachten maar af. Ze verwacht wel dat het 8 pond is als het geboren wordt. Ben bijna 38 weken. Dus hoop dat het snel komt nu!

@mijnfamilie Ja echt super balen maarja niks aan te doen. Ik denk inderdaad evt. strippen dan.

@withlove Uhm daar zei hij verder niet zoveel over. Hij snapte het wel maar zag nu nog niet echt een mogelijkheid om iets voor me te doen helaas.

Ik moet zeggen dat ik het wel lastig begin te vinden om de bewegingen bij te houden.. gister was de baby echt heel aanwezig de hele dag door en vandaag weer een stuk minder. Maarja wanneer moet je aan de bel trekken hè ?. Hebben jullie dat ook? Of zijn die van jullie sowieso erg aanwezig?

Lastig hè, dat ze zo reageren! Bij mij ligt het hoofdje los in het bekken. Dus moet ook nog dieper. Snap er soms echt niets meer van.
Hier wisselen de bewegingen ook per dag. Maar merk wel doordat we al een zoontje rond hebben lopen dat ik er minder op let. Dus dan ga ik weleens bewust zitten om het te voelen.
Hebben ze ook niet getouceerd om te voelen of al die menstruatiekrampen wat gedaan hebben?

Terug
Bovenaan