Uitgerekend november 2021

Hi allen, fijn dat het bij jullie allemaal goed gaat, en dat de kleintjes tot nu toe goed groeien :) 
Ik nu 38+3... wordt spannend, ik ga hopelijk thuis bevallen, dus heb niet te maken met corona en ziekenhuizen en dergelijke, heerlijk. Gewoon in m'n eigen krib bevallen, hopelijk gaat dat goed :) 

Het mag van mij wel echt beginnen hoor. Ben het zo zat haha.

Vandaag bij de VK geweest. Wederom hoge bloeddruk en toch eiwit in mijn urine, dus voor de zekerheid doorgestuurd naar het ziekenhuis. Bloed laten prikken, weer urine ingeleverd en een hartfilmpje van de baby, maar alles dik in orde gelukkig!

Heb me wel gigantisch druk lopen maken merk ik. Ik voel me ook heel onrustig, moe terwijl ik niet kan slapen en heb ineens spierpijn in mijn benen en rug. De VK vroeg aan mij hoe het ging en plotseling barstte ik in tranen uit. Dat wachten, 'niks doen/kunnen', hulpbehoevend zijn en loslaten vind ik zo moeilijk.. Hoe hebben jullie dat?

Ging even naar 'dokter Google' en daarpp staat dat er beenweeën bestaan die voelen als spierpijn. Ooooh, duimen dat het begonnen is!!
Mijn vriend heeft altijd gezegd dat ze 17 op 18 november komt. Ben benieuwd!

@Kim: wat fijn zeg, Hopen dat het zo goed blijft gaan.
@Lelie: spannend! Hoop voor je dat het heeft doorgezet.
@mijn familie: wanneer ben je uitgerekend?

Ik ben er helemaal klaar mee. Veel buikpijn en last van mn rug. Ook idd die vreselijke kramp in mn benen. Maar nog steeds niets. We wachten maar af! Volgende week een strippoging en een week later inleiden...

Helaas, ze zit nog lekker warm bij me haha.
Ik moet vrijdag weer naar de verloskundige, kan ik denken jullie vragen of ik gestript mag worden, of doen ze dat niet zomaar?

En doet het pijn om gestript te worden?

Haha, ze geniet er nog heerlijk van! Vragen kan je het altijd. Ik weet dat ze het in mijn praktijk, zonder bijzonderheden, niet voor de 40 weken doen. Maar dat verschilt ook per praktijk.
Ik sta er ook wel zo in dat ik het de tijd moet geven om zelf te komen...

Inderdaad, strippen doen ze nog niet. Dus nu echt maar even afwachten!
We hebben net maar de kerstboom alvast opgezet. Het staat zo gezellig en straks als de baby er is hebben we er waarschijnlijk geen zin meer in hahaha!

Hoe is het bij de rest? Ook nog rustig?

Terug
Bovenaan