Uitgerekend november 2021

@kim. Wat gaat het ongelofelijk snel. Wel heel fijn dat jullie het goed maken.

@Leli ze is ingedaald, op de valreep ?. Ben ik wel echt blij mee. Misschien zijn het wel voor weeën of iets dergelijks. Spannend hoor als het al wel aan het rommelen is. Je kunt dit ????.

@kim fijn dat Owen het zo goed doet! Ja wat gaat de tijd bizar snel!!! Je leven voelt al alsof hij er altijd was.
@leli hopelijk kan je snel merken of het echte weeen zijn en dat je snel je kleintje mag bewonderen.
@eva fijn dat ze al ingedaald is. Ben benieuwd of alle baby's dus nog echt in november geboren word en of er ook een paar in december komt van deze groep.

Hoop niet dat jullie lang moet wachten?

Hier ging het mis. (Ben er alleen niet zo van om mijn verdriet te delen)
Maar vind het heel fijn om alles nog te lezen en mee te denken aan tips waar nodig.

@Kim dat klinkt echt heerlijk zo'n klein mannetje.
@lelie: spannend! Hopen dat het nu doorzet.
@Eva: super zeg. Kan beter maar helemaal goed zitten! Hopen dat het nu snel gaat beginnen.
@mijnfamilie: wat verdrietig zeg. Als je je verhaal wel wilt delen, wij zijn er voor je.

Eigenlijk zou ik vanmorgen gestript worden. Maar de verloskundige heeft een bevalling en de ziekenhuizen zijn vol. Dus schiet niet op. Onze baby is weer een sterrenkijker, dus we zouden nu wel naar het ziekenhuis moeten voor de bevalling onder leiding van mijn eigen verloskundige. Was echt heel verdrietig vanmorgen. Had zo gehoopt dat we morgen een baby hadden... anders wordt het toch inleiden einde van de week.

@withlove dank je wel! Waardeer het wel dat we elkaar kunnen versterken wn helpen. Hé wat vervelend dat ze niet konden strippen vanmorgen. Hebben jullie nu een andere dag gepland of moet je nu echt wachten? Wat lastig dat alles nu ook vol zit en je perse naar ziekenhuis moet.

@mijnfamilie: wat ontzettend verdrietig ?, had je anders gegund. Wij zijn er idd als je wel je verhaal wil delen ??.

Wat vervelend dat het strippe niet door kon gaan, vooral als je er echt zo naar uit hebt gekeken. Ik hoop dat het als nog snel op gang komt zonder hulp.

Ik ben morgen uitgerekend maar ik denk niet dat ze zich vannacht aan gaat dienen. Maandag een nieuwe afspraak bij de VK, ik ben erg benieuwd of ze voor die tijd komt.

Ik ben eerlijk gezegd een beetje bang voor de persconferentie van vrijdag en wat dit voor ons allemaal gaat betekenen met bv kraamvisite maar ook mbt de bevalling zelf ed.

@Mijnfamilie wat verdrietig ? inderdaad wat de andere dames zeggen, mocht je je verhaal kwijt willen dan zijn wij er voor je!

@Eva Aah dan is ze in ieder geval goed op weg??kan me voorstellen dat je met de persconferentie in je maag zit. Het zijn weer zulke vervelende berichten momenteel, al die maatregelen weer. Niks aan.

@Withlove wat ontzettend vervelend zeg. Het is echt overal drukte weer ineens hè. Wij moesten ook naar een ziekenhuis uitwijken (op 50minuten rijden) omdat de rest vol zat. Hopelijk gaat het toch nog spontaan wat gebeuren deze week ?

Ik ben zo benieuwd wanneer jullie baby’tjes ter wereld komen!? hopelijk duurt het niet lang meer.

ach jeetje @mijnfamilie, wat vreselijk. Zoals de andere meiden aangeven, je mag altijd je verhaal doen ?
@withlove, gefeliciteerd met jullie Jette! Wat een leuke naam. Geniet lekker met elkaar!

Even een ander nieuwtje: mijn vruchtwater is zojuist gebroken, mooi helder van kleur! Morgenochtend komt de verloskundige. Er gaat flinke (gezonde) spanning door mijn lijf, maar ik hoop wel dat het lukt om nog even te slapen zo hahaha! Ben benieuwd wanneer de weeën door zullen zetten!

Terug
Bovenaan