Uitgerekend november 2021

@withlove van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Jette. Wat een bijzondere naam. Heel leuk!! Ging de bevalling redelijk?
@leli hopelijk mag jij ook vandaag jullie kleine in je armen houden! Heel fijn dat de vruchtwater ook helder was! Ben heel benieuwd hoe het gaat!

@withlove Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter ? wat een mooie naam! Hoe voel je je? Fijne bevalling gehad?

@Leli Ah spannend ?? hopelijk duurt het niet lang meer ?

@withlove, wat fijn dat Jette er is ??. Hopelijk is alles goed gegaan.

@leli, spannend, hopelijk kun je nog wat slaap pakken en zetten de weeën daarna door. Zet hem op, je kunt het ??.

Dank jullie wel voor jullie lieve reacties! Het was helaas geen fijne bevalling. Op het allerlaatste moment is ze nog natuurlijk geboren. Maar gelukkig is het voorbij en kunnen we genieten! En dat gaat wel heel goed!

@ lelie: spannend! Hopen dat je snel je kindje in je armen mag houden.
@ eva: hoe is het met jou?
@ kim: genieten jullie nog steeds? Heb je veel last van kraamtranen gehad?

@withlove Oh wat naar. Wel fijn dat ze uiteindelijk toch nog op de natuurlijke manier geboren is! Pfoe ja wel last van kraamtranen haha, nog steeds hoor. Maar komt ook door de vermoeidheid hoor. En jij? Hoe verlopen de eerste dagen?

We genieten hier nog volop maar vind het toch af en toe ook wel pittig hoor. Je bent in het begin zo zoekende en aan het wennen aan elkaar.

@withlove: gelukkig dat het nu goed gaat enzo er is. Ik was even bang dat het geen goede afloop had gehad.

Hier is alles nog rustig, slaap nog steeds heel slecht. Afgelopen nacht was ze weer ruim 1,5 uur aan het boxen in mijn buik. Ze lijkt het nog veel te leuk te vinden. Ik denk dat ze ergens eind volgende week komt.

Gisteren zijn wij trotse papa en mama geworden van onze Nina! ?
Bevalling begon heeeeeeel heftig, kon me niet ontspannen en had zo veel pijn aan mijn rug.
Uiteindelijk toch een ruggenprik gehad (echt, laat je niet bang maken door de horrorverhalen daarvan, het viel echt reuze mee) en daarna ging het goed. Heb 2 uur over het persen gedaan, maar ik kijk echt terug op een hele fijne bevalling ?
We zitten nu heerlijk op een roze wolk met z'n drietjes!

@leli: wat mooi! En een prachtige naam. Fijn dat je er zo goed op terug kan kijken! En nu heerlijk genieten. Laat je goed verwennen!
@eva: gelukkig is het op het laatste moment allemaal nog goed gekomen. Hoelang moet jij nog?
@kim: nee kraamtranen heb ik nog geen last van gehad. Heb ook weinig lichamelijke klachten op spierpijn na. Dus dat scheelt. Het begin is echt heel erg zoeken wat handig en fijn is!

Wij hebben een voorbeeldig prinsesje. Snachts komt ze om de 4-5 uur. Ze woog met de geboorte 4150 gram en is 55 cm. Dus echt een reus!

Terug
Bovenaan