Uitgerekend november 2023?

Wat leuk dat je dat onthouden hebt!
Volgens mij gaan ze inderdaad dan proberen de termijnecho te doen, ik ben dan dus 9 of 10 weken.
Weer een spannend moment om naar uit te kijken!

Hi!    Wat leuk dit! Hier voorzichtige grote blijdschap. Na 8 miskramen mag ik weer zwanger zijn. Nu met bloedverdunners en utrogestan ivm het antifosfilipidensyndroom.  Ik ben 42 en heb een lieve vriend, dochter Jolie van net 7 en een bonuszoon Joey van net 8.  Super spannend weer.  12 April hebben we de eerste echo❤️ Ik hoop zo dat dit kleintje geboren mag worden.  Lfs, Suus

Jeetje Suus wat heftig zeg! Hopelijk blijft deze zwangerschap wel goed gaan en heb je in november een lief hummeltje in handen!
Hier beginnen de symptomen met 4+6 wel echt te komen.. misselijk als ik te lang niet eet, als m'n zoontje 's nachts wakker wordt (net als nu) kan ik niet meer slapen, huilen om niks, prikkelbaar, afkeer voor bepaald voedsel (ging vanmiddag bijna over m'n nek van een bruine boterham met pindakaas).. alles is herkenbaar behalve de misselijkheid. Bij m'n zoontje had ik gewoon geen trek en at ik alleen omdat ik mezelf moest voeden zodat de kleine niks tekort kwam. 
we hebben 5 april de eerste echo. Zo spannend! Ik wil het al zo graag van de daken schreeuwen maar m'n man is door de miskraam wat voorzichtiger. 

Hoi lieve aanstaande mama's! Zoals ik al aangegeven had hadden wij vandaag een toch iets vervroegde echo gepland. Enorm spanning hiervoor gehad, van het weekend namelijk met afvegen wat bruinig gehad. Volledig in paniek, ondanks ik heus weet dat het niet altijd iets te betekenen hoeft. Maar toch schrok ik! 
Maar ik mag inmiddels vertellen dat wij een goede echo gehad hebben en het kindje 6week1dag is ✨
Zo dadelijk maar eens even rustig samen met manlief nagenieten en allemaal lekkers erbij vanavond. Maar voor nu eerst maar even verder met de kinderen hier, en daarna wij. 
Hopelijk gaat de angst nu wat meer naar de achtergrond voor mij. 

Goede middag dames, gefeliciteerd allemaal! Ik ben er vanmorgen achtergekomen dat ik zwanger ben van onze derde. Totaal niet gepland en hoe ik het bereken zou het niet moeten kunnen, maar 4 testen zeggen toch echt iets anders. Momenteel is het nog enorm dubbel, want hoewel het vanuit mij gewenst is, de situatie is er totaal niet naar en daarom is mijn vriend ook niet blij. Uitgerekende datum is rond 21 november. Nu eerst snel contact leggen met al mijn behandelaars en checken of alles goed zit qua medicatie die ik slik. Toevallig gister mijn schildklierwaarden laten controleren en dat was al niet optimaal. 

Gisteravond onze eerste echo gehad.
2 kloppende hartjes van beide 7 weken, helaas wel een zeldzame tweelingzwangerschap omdat beide kindjes in 1 vruchtzak zitten. (Mono Mono tweeling)
Wij zijn nu doorverwezen naar het ziekenhuis, waar we gelukkig as donderdag terecht kunnen.
Heel spannend allemaal, ik hou jullie op de hoogte!

Hoi allemaal, 
Wat een verhalen allemaal! 
@MichelK, spannend! En een tweeling, dat zal even schakelen zijn. 
Ongeveer anderhalve week terug een flink bloeding gehad, helder rood. Dacht dat het mis zou zijn, maar vandaag eindelijk de eerste echo (waar ik het geduld vandaan heb gehaald weet ik ook niet), maar gewoon keurig kloppend hartje, ben iets verder als ik dacht (voor nu dan). Wat een opluchting. 

@fleuropje fijn dat het goed is! Nu iets meer ontspannen?
@koekie83 wat een lastige situatie. Hopelijk gauw duidelijk hoe en wat allemaal.
@Michelk oh wat spannend. Hadden jullie een tweeling überhaupt verwacht? Ik moest het even googlen maar las een blog over dat iemand elke 2 weken dan voor een echo moet. Is dat bij jullie ook of nog geen kdee? erg spannend zeg!
@niezo wat fijn! 

Terug
Bovenaan