Uitgerekend november 2023?

Hoi, 
Nee de honger herken ik niet direct ? ik heb niet heel veel klachten nog, maar wel een constant soort zeurend gevoel in mn onderbuik, beetje menstruatie achtig. 


Zijn er meer mensen die dat herkennen? Ik ben morgen 6 weken. 
 
Ik ben vandaag 5 weken. Had vorige week veel honger, deze week weer wat minder. Moet ook elke 2 uur iets eten maar dat had ik voorheen ook al. Mijn gevoelige borsten zijn een stuk minder dat maakt me onzeker. Heb wel erg last van opgeblazen buik en obstipatie. Heb al prikkelbare darmen van mezelf dus weet niet zeker of dit een symptoom is. Verder eigenlijk nergens last van. Vaak op de dag is het echt nog onwerkelijk, ik probeer niet elk kwaaltje (of gebrek hieraan) te analyseren maar het is lastig haha ik heb weinig controle. We willen dit zo graag ?.
@fleuropje Wij hebben de baby 'Beertje' genoemd na lezen van jouw berichtje haha. 
 
Ik heb ook nog weinig klachten, iets gevoelige borsten (bijvoorbeeld als ik iemand een knuffel geef of op m'n buik lig) en iets meer honger dan normaal denk ik. En slecht slapen, vroeg wakker en in de nacht wakker worden en niet meer kunnen slapen. Maar helemaal niet moe, wel energie juist. En ook helemaal geen misselijkheid. Ik ben heel benieuwd hoe de komende weken voor ons gaat verlopen!
 
Hoi allemaal,
Ik wil me ook graag aanmelden! Had gister m'n eerste positieve test in handen en hij lijkt mooi op te lopen. Is even spannend, hadden in december een miskraam met 10 weken. Ben voor nu uitgerekend op 19 november, het is ons tweede kindje. We hebben al een zoontje van dec 2021.
 
Ik ga vanavond het lijstje even bijwerken. Paar dagen niet op het forum gekeken?. 
 
Hoe is het met iedereen? Ik ben vandaag 6 weken (volgens eigen berekening nog natuurlijk) en heb donderdag intake bij de verloskundige. De laatste dagen wel in toenemende mate misselijk, maar nog niet hoeven overgeven. 
 
Ik ben heel moe eerst kon ik niet slapen en nu ben ik blij als ik savonds mijn bed in kan ben ook al een paar dagen misselijk en toch ook een honger gevoel eet de ganse dag kleine beetjes nog dames wat kwaaltjes beginnen te krijgen ?
 
Op de eerste pagina staat deze nieuwe lijst, maar hier ook nog even. Laat maar weten als ik iets gemist heb!
 
MichelK ? 3 november, 2e kindje
Gebruiker057 ? 3 november, 4e kindje
Gebruiker488 ? 5 november, 3e kindje
LizHwijk ? 5 november, 2e kindje
Niezo ? 6 november, 3e kindje
LesjePesje ? 6 november, 3e kindje
ElineMS ? 7 november, 1e kindje
Eevy ? 7 november, 2e kindje    
Fleuropje ? 8 november, e kindje
Deesje ? 10 november, 1e kindje
Verapeels ? 10 november, 3e kindje
Juultjeiszwanger ? 10 november, 1e kindje
MichellevdM ? 12 november, 2e kindje
Rosie ? 13 november, 1e kindje
Rebs ? 13/14 november, 2e kindje
CJS ? 19 november, 2e kindje
Gebruiker004 ? ? november, ?e kindje
 
 
ECHO'S  
ElineMS ? 16 maart
MichelK ? 20 maart 
Eevy ? 25 maart
Fleuropje ? 27 maart 
LesjePesje ? 28 maart
Deesje ? 30 maart
Verapeels ? 3 april
 
 
Terug
Bovenaan