Uitgerekend november 2023?

Hier gaat het ook goed hoor, de klachten vallen tot nu toe nog erg mee (waardoor ik uiteraard wel weer wat onzeker word of het allemaal wel goed zit ?)
Ben mega moe en heel af en toe wat misselijk. Probeer mijzelf vooral veel af te leiden met werk en mijn dochter, zodat het snel 25 maart is.
 
Hoi!! 


Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad met 6 weken en 4 dagen, dit zo vroeg ivm eerdere miskraam! Alles zag er goed uit en er klopt een hartje! Echt bizar zo klein! Wilde ik even laten weten ?
 
Ah wat fijn! Van harte gefeliciteerd :) 
 
Eevy nou dat heb ik dus ook. Ik voel me wel steeds wat misselijker een heel moe, maar het lijkt soms ook tussen je oren te zitten. Wij 28 maart eerste echo en gelukkig is de week druk genoeg om er niet teveel bij stil te staan, maar was het maar zover.......
 
Dag meiden. Allemaal gefeliciteerd! Ik denk dat ik me voorzichtig bij jullie ga aansluiten. Na 3.5 jaar gister een positieve test in handen! Ik geloof het eigenlijk nog steeds niet. Dit is onze 1e. Kan niet wachten tot de echo! Ik denk dat ik het dan pas echt ga geloven.
Als ik de rekentool gebruik zou de uitgerekende datum 19november zijn.. 
 
@ Gebruiker10127057: wat super fijn!!! Lekker genieten? kan ook niet wachten tot onze echo, lijkt me heel bijzonder. Het voelt nu nog zo onwerkelijk. 
@ Ninna: waawwwww echt tegek proficiat! Wanneer hebben jullie de echo staan? 
Mijn klachten worden steeds beetje meer, nu vrijdag zijn we 6 weken. Sinds 2 daagjes deze week zo een uur na het opstaan word ik wat misselijk en dat houdt aan tot na de middag. Moet ook vaak eten en soms helpt dat en soms niet. Erge last van mijn darmen, opgeblazen en wat moeilijkere stoelgang. Onzekerheid wordt daardoor wel wat minder en voel me wat meer zwanger?
 
 
Welkom nieuwe dames, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Hier gelukkig weinig kwalen. Soms wat sneller moe. En ik heb wel het idee dat ik wat sneller emotioneel ben, om wat dan ook. Van de week kwam m'n man aan met een schaaltje chocoladerozijnen (dat vond ik tijdens m'n 1e zwangerschap ineens heel lekker). Ik vond dat echt zo lief dat hij dat had onthouden en had gekocht. En daarom moest ik dus huilen, haha!
Vinden jullie het wachten op de 1e echo ook lang duren? Ik heb inmiddels een afspraak gemaakt: dinsdag 21 maart. Daar heb ik nog mazzel mee. De verloskundige 'schrok' toen ik zei dat m'n laatste menstruatie 13 januari begon, maar ik heb aangegeven dat ik bekend ben met een lange cyclus. Maar op basis van die berekening ben ik natuurlijk al veel verder. Wat in werkelijkheid niet zo is, want m'n ovulatietest was pas op 20 februari positief. Hopelijk de 21e al wel een kloppend hartje. Spannend hoor!
 
 
@deesje fijn dat je je dan meer zwanger voel! Ik voel me dat nu nog niet. Ook omdat het onwerkelijk voelt. We hebben 4 april de echo.  Toch nog 4 weken wachten. Duurt veel te lang haha!
@michellsvdm ah 21e is over 6 dagen! Kan je lekker aftellen tot dan ☺️
 
Wow, 4 april pas, dat duurt nog even. Je geduld wordt aardig op de proef gesteld. Dan heb ik met 21 maart niks te klagen. Morgen de eerste echo in deze groep. Spannend!
 
Terug
Bovenaan