Uitgerekend november 2023?

@michellevdm jaa en als alles dan goed is. Dan gaan we het aan onze ouders vertellen. Nu weet eigenlijk niemand het nog. En voor mij is het makkelijk om stil te houden, omdat ik het eigenlijk nog niet geloof (niet verwacht overigens). 
 
@Deesje Wat ontzettend schattig om het beertje te noemen. Voelt heel fijn een naampje. 
@Lesjepesje Mijn echo is verplaatst naar aanstaande maandag de 20ste. Dit verband toch eerdere miskraam en de 27ste toch even onzeker ver is. Wilde het proberen dan zou ik 7w5d zijn maar wellicht nu iets minder.
@Gebruiker10127057 Gefeliciteerd en wat ontzettend fijn! 
@Ninna Leuk dat jullie het gaan vertellen, al een beetje hoe in gedachten? Wij twijfelen over "wanneer" en vooral dan ook "hoe?" 
Heb dagelijks hoofdpijn en ben gevoelig voor verschillende geuren. Afgelopen maandag gestart met Moeders voor Moeders. Niet heel misselijk, bij de 2e lag ik nu al plat en werd ik opgenomen ?
 
 
 
 
 
 
Hallo,
Allereerst gefeliciteerd voor iedereen met een positieve test/positieve echo's.
Mag ik mij hier ook melden?
Afgelopen zaterdag een positieve zwangerschapstest. Ik kan nog niet heel blij zijn, aangezien ik afgelopen juni een foute eerste echo had op 8.5 en miskraam dmv medicatie heb op moeten wekken op 9.1
Tot die tijd netjes elke maand ongesteld, maar verder alles stil.. tot afgelopen zaterdag dus op 4.3
Nu heb ik 3 april mijn eerste echo, ik zou dan 7.5 zijn.
Mede door mijn eerdere miskraam en ook nu 0 klachten (misschien een wat opgeblazen gevoel einde van de dag) vind ik het erg spannend. Ook een reden om het nu echt tegen niemand te vertellen (in juni hadden er het onze ouders verteld op 8 weken, en 5 dagen later moesten we helaas het slechte nieuws weer vertellen.)
Eerste kindje voor ons samen, mijn vriend heeft/had een kindje met zijn ex. Hij is helaas op 5 jarige leeftijd overleden door een afwijking in dna die hij en ex hadden. Ik heb dna onderzoek laten doen op dat gen en ik heb het gelukkig niet. Kindje krijgt het dus ook niet, echter blijft deze wel 25% drager dus ook later bij willen zwanger worden etc moet er altijd getest gaan worden.
Voor nu gaan we maar uitzingen tot 3 april, hopelijk dan beter nieuws.
 
 
Dames ik heb eerder een reactie geplaatst. Vandaag de eerste echo gehad met helaas slecht nieuws. Er was niets meer te zien. 
Ik hoop dat jullie meer geluk hebben!
Succes allemaal ?
 
@fleuropje oei daar heb ik eigenlijk nog helemaal niet over nagedacht. Op welke manier. Eerst maar eens afwachten of het allemaal goed is! Maar wanneer zouden jullie het zelf willen vertellen dan? Waar ligt de twijfel daarin? 
@joycep welkom en gefeliciteerd. Ik snap dat met wat je hebt meegemaakt het nu spannend is! Hopelijk krijg je 3 april goed nieuws! 
 
@gebruiker10421004 wat een verschrikkelijk nieuws! Sterkte. Hier ben ik zelf ook erg bang voor.. Daarom durf k er ook nog niet blij mee te zijn of het echt te geloven. 
 
@Gebruiker10421004 Hè wat een ontzettend naar nieuws, heel veel sterkte en liefs gewenst voor jullie.
@Ninna Het is zoals je eigenlijk zelf beschrijft nog heel spannend, en ik weet niet maar vooral voor onze (3e) lijkt het ineens spannender? Mischien slaat het werkelijk nergens op maar het voelt voor nu even zo. Niet in de zin dat het slecht voelt, maar zó gewenst waardoor er veel hoop is en onwerkelijk tegelijk voelt. Ik weet ook niet of ik dat gevoel na mijn echo maandag ook zal hebben. Wellicht krijgen we het dan wel in de bol? Overigens dacht ik aan een taartje laten maken bij de bakker, of iets van cakes met daarin dan de kleur. Voor een leuk bij de koffie klets moment? 
 
@JoyceP Als allereerst gefeliciteerd wat ontzettend fijn vooral na een miskraam! Kan me wel heel goed voorstellen vooral met een termijn 8.5 hoe je je erover bij voelt. Wat helpt jou de dagen door? Hier wordt welis gezegd dat ik vertrouwen moet hebben in mijn lichaam. Maar vind dat soms een beetje kort door de bocht en tegelijkertijd probeer ik het enorm. ?
@MichellevdM Volgensmij lopen wij een beetje gelijk op! Ik heb mijn ovulatie ook rond 14-20 gehad! Maandag eerste echo. Enorm spannend, soms kan ik er helemaal van wegdromen maar ook angstig worden. Nog zoveel onduidelijk... Vooral dan als we over kwaaltjes hebben, die verschillen mij dagelijks soms wel ook. Onzeker wordt ik er soms van
 
Liefs!
Liefs!
 
 
Wij hebben gisteren de eerste echo gehad. Ik dacht 6.2 te zijn, maar volgens de grootte van de baby was ik 5.1
Wel al een kloppend hartje gezien in onze mini rijstkorrel baby!
voor nu verschuift mijn uitgerekende datum naar 14/11.
op 11 april hebben we de 9-weken echo!
 
@ElineMS wat ontzettend fijn! Dan hebben jullie samen het moment gehad, en als je man terug is samen weer de 9 weken echo doen. Is dat ongeveer hetzelfde als een termijnecho? (10-12) 
 
Terug
Bovenaan