Uitgerekend oktober 2019

Vandaag alweer 22 weken zwanger wat gaat het snel ook weer controle gehad weer naar het hartje mogen luisteren blijft mooi. De kleine ga ik nu ook echt voelen ook een apart gevoel. 

@LindaWW fijn dat alles goed was bij de 20 weken echo! Wij hebben gisteren ook onze 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit. Ik was toch ook wel een beetje zenuwachtig, en vooral heel opgelucht dat het allemaal goed is ? alweer op de helft... Vind het snel gaan! 

Hier ook 20 wkn echo gehad en alles was goed gelukkig ? 
Nu druk met oriënteren op kinderwagen en babykamer. We hebben ons oog laten vallen op de joolz, maar de prijs.. jeetje zo veel.. We overwegen om misschien 2e hands een joolz wagen te kopen. Iemand ervaringen met 2e hands kinderwagens? 
Verder vandaag kennismaking gehad met een potentiële gastouder. Is bij jullie de opvang al rond? 
Vind de tijd inderdaad ook heel snel gaan. We zitten al op de helft! 

[quote quote=10206582]Hier ook 20 wkn echo gehad en alles was goed gelukkig Nu druk met oriënteren op kinderwagen en babykamer. We hebben ons oog laten vallen op de joolz, maar de prijs.. jeetje zo veel.. We overwegen om misschien 2e hands een joolz wagen te kopen. Iemand ervaringen met 2e hands kinderwagens? Verder vandaag kennismaking gehad met een potentiële gastouder. Is bij jullie de opvang al rond? Vind de tijd inderdaad ook heel snel gaan. We zitten al op de helft![/quote]
Hier een Joolz 2e hands aangeschafd niks mis mee en ziet er nog heel mooi uit! En een leukere prijs :p gastouder is ook al geregeld 

Fijn dat jullie 20 weken-echo goed was. Wij moeten nog even geduld hebben, volgende week donderdag. Ben nu 18w3.
Gister leuke meubeltjes opgehaald, via marktplaats gekocht. Dat scheelt aanzienlijk met de nieuwprijs in de winkel! Wij hebben nog geen kinderwagen, we twijfelen tussen de Joolz en de Dubatti. Ben benieuwd naar de ervaringen van beide. 

Fijn dat bij jullie ook alles goed gaat Ongeduldige. 
De kinderkamer hebben we al 7 weken in huis. 2de hands eiken houten per toeval  gevonden.  
Kinderwagen zijn we nog aan het rond kijken.. waarschijnlijk van Maxi Cosi.

Hoi! Ik ben vandaag 19 weken, hebben maandag de 20 weken echo! Wij hebben gister onze kinderwagen binnen gekregen, een dubatti. Vond die net wat mooier, completer, handiger en vooral steviger dan de goedkopere anderen. 
We zijn lekker vlot, want de kinderkamer is al zo goed als af :) heb veel bij Ikea gekocht! 
Ik voel sinds ongeveer 2 weken de baby af en toe :) 

Hallo oktober mommy's,
Ik ben nu 22 weken in verwachting van ons tweede kindje. De 20 weken echo was gelukkig goed en onze zoontje van 2 krijgt begin oktober een zusje!!
Ivm keizersnede en groeiachterstand bij mijn zoontje ben ik onder controle bij de gyn. Ook wel fijn al die extra conroles en echos. 
2 dagen geleden mijn supper leuke kinderwagen binnen gekregen.. JOOLZ Day 3...deze was afgeprijsd bij van Asten. Dus...ik heb nog een leuke stokke explory v4 Brown in de aanbieding dames.?
verder voel ik mijn kleine meid wel regelmatig en mijn buikje is lekker aan het groeien. 
Helaas eet ik wel echt slecht(weinig) ik heb vaak geen trek, maar toch wel honger... i dont get it...zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Groetjes,
ongeduldige mamaa

Terug
Bovenaan