Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Meer afscheiding is me nog niet echt opgevallen maar ik begrijp dat dit veel voorkomt. Anders je VK informeren als je twijfelt.
Hoe gaat het verder bij iedereen?
Wij hebben volgende week de 20WK echo.. Toch wel spannend.. Voel nog geen beweging. Jullie al wel?
Meer afscheiding is me nog niet echt opgevallen maar ik begrijp dat dit veel voorkomt. Anders je VK informeren als je twijfelt.
Hoe gaat het verder bij iedereen?
Wij hebben volgende week de 20WK echo.. Toch wel spannend.. Voel nog geen beweging. Jullie al wel?
Ik heb ook veel last van afscheiding. Af en toe zelfs het gevoel dat ik in mijn broek plas ?
Ik gebruik inlegkruisjes hiervoor. Las op internet dat dit wel vaker voorkomt. Maar misschien goed om wel bij je verloskundige aan te geven.
Morgen alweer 21 weken zwanger wat gaat het snel dan alweer over de helft.
Ik voel de kleine nu zn kleine 2 weken voelt alsof ik hele tijd een kleine spier trekking heb in mm buik heel apart gevoel!
Volgende week weer hartje luisteren van de kleine meid.
[quote quote=10201159]Ik nu 17 weken, hebben jullie ook zoveel last van afscheiding?[/quote]Hier ook veel last van, gemiddeld 4 inlegkruisjes per dag. De vk zij dat dit veel voorkomt en niet erg is.
Vandaag 17+3 en straks na ruim 7 weken ons wondertje weer bekijken en gelijk de heslagsbepaling, zo spannend.
Gisteren de 20wkn echo gehad en we zijn helemaal goedgekeurd!
Toen we zaten te wachten werd ik op het laatste moment toch een beetje nerveus.. Maar gelukkig alles erop en eraan.
Zijn er al meer die de 20wkn echo hebben gehad?
[quote quote=10206199]Gisteren de 20wkn echo gehad en we zijn helemaal goedgekeurd! Toen we zaten te wachten werd ik op het laatste moment toch een beetje nerveus.. Maar gelukkig alles erop en eraan. Zijn er al meer die de 20wkn echo hebben gehad?[/quote]