Uitgerekend oktober 2019

Hoi mama,
ik heb een joolz day 3 gekocht bij van asten van €1099 voor €699,- 
misschien wat voor jou?
ik ben er echt supper blij mee!

Hallo mama's,
Wij hebben vorige week de 20 weken echo gehad. 
En alles was goed :) Ons kleine mannetje doet het goed:)
En ik voel hem af en toe lekker wriemelen in mijn buikje. 
Met de kinderwagen hebben wij ontzettende mazzel. Die krijgen we namelijk cadeau van mijn schoonouders. En wij krijgen de Joolz Geo 2 Earth. We gaan binnenkort de kinderkamer en de kinderwagen bestellen en willen het half juli na onze vakantie allemaal laten leveren. 

Goedenavond dames!
Ook hier vandaag een goede 20-weken echo gehad! Zo fijn en bijzonder om te zien allemaal! Heerlijk om zo lang naar onze kleine man te kijken.
Wij zijn vorige week aan de kinderkamer begonnen, toen we een paar dagen vrij hadden. Echt heel leuk om onze ideeen uit te werken.
Wij hebben de kinderwagen van mijn ouders gekregen. Gekozen voor de Mutsy Nio. Verliefd geworden op de groene kleur van de wagen, maar ook heel praktisch (voor wat we tot nu toe geprobeerd hebben ;)) en niet de hoofdprijs.
Ben benieuwd wanneer ik onze kleine man ga voelen! (Nu 19+2)

[quote quote=10207106]Hallo oktober mommy’s, Ik ben nu 22 weken in verwachting van ons tweede kindje. De 20 weken echo was gelukkig goed en onze zoontje van 2 krijgt begin oktober een zusje!! Ivm keizersnede en groeiachterstand bij mijn zoontje ben ik onder controle bij de gyn. Ook wel fijn al die extra conroles en echos. 2 dagen geleden mijn supper leuke kinderwagen binnen gekregen.. JOOLZ Day 3…deze was afgeprijsd bij van Asten. Dus…ik heb nog een leuke stokke explory v4 Brown in de aanbieding dames. verder voel ik mijn kleine meid wel regelmatig en mijn buikje is lekker aan het groeien. Helaas eet ik wel echt slecht(weinig) ik heb vaak geen trek, maar toch wel honger… i dont get it…zijn er meer mensen die hier last van hebben? Groetjes, ongeduldige mamaa[/quote]
Wat betreft het eten is dat wel heel herkenbaar! Ik merk dat ik wel iets moet eten maar heb nergens trek in.. 

Wat leuk om te lezen dat iedereen al lekker aan het shoppen is. 

Ik ben vorige week even gaan kijken voor andere schoenen maar nog niet echt geslaagd.. Heb hele zere voetzolen.. Ze lijken echt te branden. Zijn er meer die dit hebben?
Er wordt geadviseerd om wel echt goede schoenen te dragen maar ik weet nog niet precies wat dat is. 

Hi allemaal,
Wij vandaag ook een goede 20 weken echo gehad en het wordt een jongetje! Zo fijn om te weten dat alles er op en er aan zit en dat, voor zover ze dat nu natuurlijk kunnen zien, alles goed werkt. 
Het shoppen en genieten kan echt beginnen!

Zeker al heel veel geshopt! Bijna alles al in huis binnen kort de kamer schilderen gaan iets doen met oud roze en daarna kunnen alle meubeltjes op hun plek!
De kleine voel ik al een aantal weken vanaf nu is de kleine meid in artsen hun ogen levensvatbaar zo fijn dat we nu op dat punt zijn vandaag 24 weken en 1 dag gaat zo snel!
Over 2 weken 3d 4d echo ben zo benieuwd 

Hebben jullie al namen?

Hoi allemaal, 
Hier gaat het shoppen erg traag. Enige wat in huis is, is een klein wiegje en een paar rompers. Verder moeten er nog veel beslissingen gemaakt worden ? 
De kleine voel ik vanaf 17 weken. Mijn vriend voelde hem/haar vanaf 20,5 weken en gisteren bij 22 weken zelfs mijn buik zien bewegen ? Heel bijzonder. En jullie? 
Wat fijn om over de grens van 24 weken te zijn oktoberbaby! Voor mij voelt dat ook echt als een mijlpijl, kan niet wachten. Daarna is 28 weken een mijlpijl voor mij. Dan zijn de artsen verplicht om iets te doen. Wat zijn in jullie ogen mijlpijlen? 

Terug
Bovenaan